Crochet Along 2015

maandag 11 februari 2008

Nieuwe start

Omdat ik de laatste tijd (lees: laatste week) veel aan het scrappen ben, lijkt het me een goed idee er een apart blog voor te beginnen. Anders worden de mensen die naar "snippertjes" kijken niet goed van iedere keer weer een lay-out die voorbij komt.

Een paar meiden van scrappers-nl zijn een challenge begonnen om elke dag een lo te maken. Ik ben bang dat ik dat niet ga halen al moet ik zeggen dat ik er nu in februari al heel wat heb gemaakt. 'k Zal eens kijken of ik vandaag, op 11 februari, er al 11 heb gemaakt.

In de volgende post de eerste serie. Dan nog een serie en dan zou er eigenlijk elke dag één moeten komen...... We zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!