Crochet Along 2015

vrijdag 18 april 2008

15 en 16 april

Vandaag de laatste hand gelegd aan weer 2 LO's.



Wie goed heeft meegeteld weet dat ik nu 2 LO's achterloop. Op de één of andere manier ben ik mijn Mojo een beetje kwijt.

Ik kan me niet zo goed vinden in de sketches die zijn overgebleven van 30 sketches......

Er ligt nu nog een sketch te wachten, die maak ik nog af maar de volgende LO's ga ik maar weer zonder sketches (in ieder geval niet die van de CK-bladzijde) maken.
Het doel is uiteindelijk op 30 te komen in april.....

1 opmerking:

  1. Ze zijn allebei mooi geworden, leuk om ook een lo te zien met Werner ;). Groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!