Crochet Along 2015

donderdag 7 januari 2010

Cadeautasje

Een poosje geleden was één van mijn wandelvriendinnen jarig en gebruik is dan dat wij, de andere wandelvriendinnen, gezamenlijk een cadeaubon kopen. De ene keer wordt deze cadeaubon leuker ingepakt dan de andere keer. Deze keer mocht ik de cadeaubon halen en de winkeljuffrouw had zeker haar dag niet, want het zag er niet uit.

Zelf ben ik ook niet zo'n ster in inpakken dus ik bedacht dat ik er dan wel wat leuks bij kon geven. Leek het toch nog ergens op......

Ik had net het boek Scrapcards 3 binnen en daar had ik een leuk, doch simpel cadeautasje in zien staan. In een half uurtje had ik een leuk, feestelijk tasje waarin ik wat chocolaatjes had gestopt.



Was het toch nog een feestelijk cadeautje..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!