Crochet Along 2015

dinsdag 6 april 2010

Cards and Things Challenge 27

Raad eens wie er deze maand gastdesigner is bij de Cards and Things Challenges......

Inderdaad!

IK!!!!!!

Hoe vind je dat?

Anyway............ dit is de eerste sketch waarop ik mijn kunsten mocht vertonen.


Leuk, niet?
Ik heb er 3 kaarten mee gemaakt, maar uiteindelijk is dit.....................

de kaart geworden die ik heb ingestuurd.


In de close-up zie je de bloem met pins nog eens extra. De onderste bloem is bestempeld met een "kriebeltjes"-stempel die ik eens heb gekocht bij Marskramer. De andere zijn prima-flowers.
Op het blog kun je zien wat de anderen er van hebben gemaakt!
Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!