Crochet Along 2015

dinsdag 15 februari 2011

Kaartenmakers weekuitdaging

Deze week weer een leuke sketch (uitgezocht door Dorien). Hier hou ik wel van. Weer één met weinig laagjes en wat ruimte voor wat toevoegingen.
Dit is de sketch...........................

En dit is de 1e kaart die ik ermee heb gemaakt.
Niet te veel kleuren zodat het "stijlvol" blijft.
De stempels heb ik ooit eens gekocht maar volgens mij nog nooit gebruikt.
Helemaal geen dessinpapier gebruikt alleen maar cardstock, stukje door de zip-e-mate gehaald met een "dotjes"-embossingmal. Lintje erbij en tekststempels. Ik zeg: meer moet dat niet hebben!

En omdat ik zo lekker bezig was meteen er nog één gemaakt met dezelfde sketch maar deze is helemaal anders.

Nu wel dessinpapier gebruikt (van mijn fav. kleurencombinatie). O, ik vind dit papier zoooooo mooi.... het is bijna op, eens zien of ik het nog ergens kan vinden..................
De effen blauwe stukjes heb ik naast elkaar gelegd en er een stempel op gezet. Zo loopt het patroon (enigszins) door. Randjes ge-inkt, lintje erbij en een labeltje van dezelfde papierlijn.

Hier nog een close-upje van de bloem......................... Knoopje erop met borduurgaren, paar speldjes en een klein veiligheidsspeldje aan het labeltje, et voilá!


Bedankt voor het kijken!
Volgende week ben ik degene die een sketch (of thema) mag uitzoeken...................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!