Crochet Along 2015

dinsdag 7 juli 2015

Meet&Greet in Arnemuiden

Met goede zin togen we afgelopen zaterdag naar Arnemuiden... 
kippe-eindje voor mij, erg ver voor Tertia.....


Alles mee... TeJo, Tom, 3 dekens......

Jacobus zat al op de uitkijk.
Gelukkig waren we lekker vroeg en konden we nog even bijkletsen.



Jeanet had voor een lekkere lunch gezorgd en al snel kwamen de eerste haaksters, 
én Annelies Baes en Sascha Blase, ook aanschuiven.
Leuk om ook eens bekende haaksters te spreken.


Binnen de kortste keren zat de tuin, het atelier en de winkel vol haaksters, 
en zagen we de mooiste dekens voorbij komen.






Ik heb niet zo heel veel foto's gemaakt maar een verslag van Jeanet kun je lezen op haar blog "Blij dat ik brei".

Bedankt Jeanet en medewerksters, voor de gastvrijheid en de goede zorgen! 
Het was een heel warme dag. ik denk dat iedereen het een geslaagde dag vond met heerlijke verfrissingen en leuke ontmoetingen!

2 opmerkingen:

  1. Was zeker gezellig ondanks de warmte. En heel veel verschillende dekens gezien en dan komt opeens mijn deken voorbij op je blog, heel hoor. De deken is bijna klaar (voor ledikantje) maar ga zeker nog een keer de hele deken maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is die mooie deken met rose en groen van jou Grietje? Ik vind die prachtig! Hele lieve combinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!