Crochet Along 2015

woensdag 2 november 2016

KreaDoe 2016



Bijna is het zover, voor ons dan hè.....
Misschien zijn jullie wel al geweest, maar voor ons is het morgen zover.
Morgenmiddag gaan we alvast een beetje sfeer proeven op de KreaDoe.
We gaan zelf "even" een rondje lopen want vrijdag en zaterdag komt daar natuurlijk niks van.
En op die manier weten we ook weer een beetje wat er leeft, qua haak- en ander hobbygebied.

Vrijdag en zaterdag staan we zelf op het Haakplein (paarse pijl op de plattegrond).



We laten onze nieuwe Double Trouble Crochet Along 2017 zien 
én verkopen labels voor de Mix 'n Match 2016-deken.
Helaas alleen op die dagen, want op zondag staan er weer andere haakster op het Haakplein.

We hebben er onwijs zin in!
Zien we jullie daar??



2 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier op de KreaDoe. Ik sla dit jaar waarschijnlijk een keertje over.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haï, ik ga zeker meedoen aan de crochet along 2017!
    Tot die tijd ga ik beginnen aan die van 2016.
    Nu valt het mij op dat de filmpjes die er bij horen niet werken, Is dit Bekend? Staan ze nu ook ergens anders.
    Ik heb die van 2014 ook gemaakt en de filmpjes waren daarbij zo een heerlijke hulp.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!