Crochet Along 2015

donderdag 29 december 2016

Col CAL

Ook ik heb meegedaan aan een CAL, jaja....ééntje die wel 7 dagen duurde ;)

7 dagen achter elkaar, elke dag 5 toeren en op de 7e dag werd het geheel aan elkaar gehaakt.

Ik volgde deze cal op de groep van Wendy en Esther, de ontwerpster van de col.

Vorige vrijdag begon het met de eerste 5 toeren, prima te doen, in een uurtje was ik er wel klaar mee.

Ook tijdens de Kerstdagen haakte ik, tussen de bedrijven door, gezellig verder.... soms al voordat de anderen hier thuis uit hun bed waren.

Het is gewoon leuk je werkje te zien groeien.


Uiteindelijk werd het dan toch donderdag, vandaag dus, 
en eindelijk kon de col in elkaar worden gehaakt.... 
was nog wel een dingetje overigens. 
Goed lezen (waar heb ik dat meer gehoord) en af en toe naar een filmpje kijken voor de zekerheid.

Het is allemaal goedgekomen en dit is dus het eindresultaat!
 

Ik heb mijn col gehaakt met lichtgrijze Royal en haaknaald nr 6. 
Ik denk dat ik er nog 1 ga haken met verloopgaren.....eens zien wat dat wordt.

Mocht je de col ook willen haken en heb je geen Facebook?
Dan kun je aan de hand van de filmpjes van Wendy mee haken.

1 opmerking:

  1. Wat is ie leuk. Ik was hem nog niet eerder tegengekomen. Ik ga eens even een blik werpen bij de dames. Dit lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!