Crochet Along 2015

woensdag 20 februari 2013

Een paar weken verder......

............en de granny-berg groeit en groeit.

Tijd om er eens wat mee te doen........

Gelukkig werk ik de blokken vrijwel meteen af, of dan toch tenminste na een stuk of vijf, zodat ik niet een hele middag draadjes zit weg te stoppen.
En ja, dan is het tijd voor blocking ;(



Niet echt mijn favoriete bezigheid maar de meeste blokken hebben het nodig.
Op een plank heb ik een kapot geknipte strijkplankovertrek geniet en daarop met een permanentpen vierkanten getekend ter grootte van de blokken. Dan maar spelden en natspuiten, laten drogen en de volgende lading erop. Er gaan er 5 tegelijk......

Nadat ik alle blokken had gedaan ben ik begonnen met aan elkaar haken, met vasten.
Netjes in volgorde van dag en week.


Dat ziet er dan zo uit.
k Ben niet helemaal tevreden want ik vind nu dat er veel dezelfde kleuren dicht bij elkaar zitten.
De volgende weken ga ik erop letten dat er niet teveel dezelfde bij elkaar zitten.
Ik wil nog wel de weken aanhouden, dus alles van week 7 in deezlfde rij maar de volgorde zal wrsch iets veranderen.

't Wordt toch nog wel wat.........

(inmiddels stiekem alweer aan iets anders begonnen, want ik heb nu de blokken al t/m maart af, tijd genoeg dus voor iets anders en af en toe een blok voor dit project)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!