Crochet Along 2015

vrijdag 15 maart 2013

Bloemendeken (vervolg)

En we haken rustig door.....

Het gaat goed en ik haak elke dag best veel vierkantjes. 's Avonds de hele avond haken levert toch een aardig stapeltje op.


Ik heb er 150 nodig, heb ik uitgerekend. Als ik er dan nog een mooie rand omheen haakt zou het een éénpersoons-deken zijn.

Dan het aan elkaar zetten.... met halve vasten, vasten of gewoon aan elkaar naaien?
Alles uitgeprobeerd en uiteindelijk toch weer gekozen voor vasten, met lichtblauw.

Mijn man heeft in Excell een bestandje gemaakt zodat ik makkelijk een volgorde kan bepalen van aan elkaar zetten.


De eerste rijen zaten gisteravond aan elkaar, nog niet onderling verbonden.

Inmiddels zitten 5 rijen aan elkaar...........



Wordt wel heel vrolijk!

Enfin, ik ga nog even verder haken.... Ik wil ze eigenlijk zondag áf én allemaal aan elkaar hebben!

Bedankt voor het kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!