Crochet Along 2015

zaterdag 14 december 2013

Nog meer kleureninspiratie

Heeft iedereen al voldoende kleureninspiratie gehad?
Of ben je er nog niet uit welke kleuren je gaat gebruiken voor de Crochet Along.

Hier vind je nog veeeeel meer kleurencombinaties....

Of vraag je je misschien af of de door jou gekozen kleuren wel mooi zijn, straks in de strependeken.
Ik vond op het web nog een leuk programma waarmee je kunt kijken hoe jouw kleuren samengaan.

In dit programma kun je de kleuren aangeven die je hebt gekozen en dan een strepenpatroon kiezen. Zo zie je of jouw kleuren mooi bij elkaar staan.

Inmiddels doen er al 250 haaksters mee met de Crochet Along.... De voorpret op de fb-groep is groot!
Heel Nederland wordt straks overspoeld met strependekens ;)

Sneak peak!


6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, ik heb net een lidmaatschap aangevraagd op fb. Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb enorm veel zin in het haken van de strependeken. Mijn garen is besteld. Zo gauw ik het binnen heb laat ik het op mijn blog zien.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik als Belgje doe ook heel graag mee, ik volg en haak mee ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat grappig die stripe generator
    en ja, wat een voorpret al voor de crochet along

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een superprogrammaatje hoor als je het totaal niet weet.
    Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook mee. Super leuk om gewoon haken te combineren met tunisch haken. Maar....heb enorme kleurstress! Wie kan mij een beetje helpen? Mijn slaapkamer is grijs/wit...en de deken komt op mijn bed.
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!