Crochet Along 2015

vrijdag 31 januari 2014

Crochet Along Week 5



Het is weer vrijdag!!

En? Is iedereen uit het Catherine's Wheel gekomen. Sommigen vonden het een draak van een steek, anderen haakten het in 1x goed, alsof ze nooit iets anders deden. Op de facebook-groep zijn sommigen er zó mee klaar dat ze het Wheel hebben vervangen voor een andere steek. Ook goed hoor... het is jóuw deken dus je moet 'm maken zoals jij dat wil!

Deze week gaan we er dan maar een makkelijk weekje van maken.
We moeten weer terug naar ons basisaantal steken. In de beschrijving staat dat duidelijk uitgelegd.

Mijn dekentje, mét de toeren van deze week erop!



Ik wens jullie weer veel succes en plezier!

HIER vind je de beschrijving van week 5!

5 opmerkingen:

  1. Leuk!! Vanavond ga ik weer lekker verder! Bedankt weer!! Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wiel vond ik goed te doen, leuk ook. Ik heb het wel een 2de keer gedaan omdat ik eerst een dikkere naald gebruikt had maar het te los vond.
    Nog eens bedankt voor de goede uitleg en de vele tijd die je er in stopt!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt weer, het is zo super om te doen. Het wheel viel ook super mee en inderdaad is deze week een makkie. Die van jou wordt erg mooi qua kleuren.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Jolanda, vanaf week 5 bij de deken van 2014 staat iedere keer dat de Domeinnaam niet openstaat. Nu kan ik niet verder, kun jij me nog helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ik heb net van het crochet 2014 alle weken geopend en opgeslagen op de computer. Gaf geen problemen. Hoop dat het jou ook gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!