Crochet Along 2015

vrijdag 27 februari 2015

Crochet Along 2015 - week 9


De clusters zitten er weer aan en dus op naar een volgende steek.
Ook een leuk steekje hoor... 
wel een beetje bewerkelijker... 
( maar het kan nog véél bewerkelijker (ergens in week 25 of zo ) ;)

De toeren worden nu langzamerhand wat langer 
en in een half uurtje klaar zijn 
met het haakwerk gaat nu niet meer lukken denk ik.

Vond iedereen in het begin de aangegeven toeren nog weinig, 
nu hoor je daar eigenlijk niemand meer over.
We gaan er maar vanuit dat de hoeveelheid werk goed is;)

En de ene week zal het wat meer werk zijn dan de andere week.
Maar gelukkig heb je ook een hele week om "rond te komen". 

HIER vind je de beschrijving van week 9.

Veel succes en plezier weer!


7 opmerkingen:

  1. En alweer bedankt voor deel 9 van het patroon, vind het nog altijd leuk om te doen, vooral omdat je je niet moet en kan overhaasten, anders wil ik nog wel eens teveel ineens doen waardoor ik fouten ga maken en alles weer moet uittrekken. Hoeveel toeren zijn er eigenlijk in totaal, zo kan ik al ongeveer een idee krijgen van hoe groot mijn deken zal worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb net één zijde met de parelsteek gedaan, héél leuk om te haken en echt niet moeilijk

      Verwijderen
  2. Als ik niet oppas vergeet ik steeds een reactie op jouw blog te zetten. Jouw bericht komt bij mij net iets eerder binnen dan het bericht van Terray. Maar ik lees ze vaak iets later en van boven naar beneden kom ik haar bericht dan het eerst tegen.
    Terwijl jullie samen al het werk verzetten en ik jou ook graag een warme reactie geef voor jouw deel van het werk.

    Heerlijk dat de bijzondere, bewerkelijke steken worden afgewisseld met de gewone steken. Lukt iets even niet zo goed, dan is de achterstand in de week met gewone steken in te lopen.
    Dank je voor weer een fijn patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie doen het helemaal oke hoor
    en inderdaad het duurt iets langer eer je rond bent heerlijk

    bedankt weer gr lies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om te doen.
    Succes er mee.
    Groet en Dank voor de duidelijke beschrijving.
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer komen jullie bij ons in de buurt Op Zaterdag?
    zou leuk zijn .
    Ik woon op Goeree-Overflakkee.
    ik zou beslist komen hoor.

    Met groet,
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!