Crochet Along 2015

vrijdag 18 maart 2016

Mix 'n Match Crochet ALong week 11


Week 11, een nieuw patroon...
wij noemen het parapluutjes ;)
waaiers, schelpen, het kan allemaal!

Week 11.. a new pattern....
We call it little umbrella's ;)
but if you call them shells.... ok by me!

We gaan hier vooral haken in de achterste en voorste lussen, dus ook deze week weer even goed lezen waar je wat moet doen ;)
maar dat zijn jullie inmiddels al wel gewend denk ik.

We're going to crochet in back and front loops,
so again, read well....
but you're used to it by now, I think!

HIER vind je de beschrijving van week 11

HERE you'll find the pattern for week 11.

Have fun!




13 opmerkingen:

  1. En opnieuw dankjewel voor het patroon! Ik loop achter omdat ik eerst mn 2e CAL 2015 wilde afronden. Die is nu klaar dus ik heb alle tijd om weer bij te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Goed lezen blijft een dingetje voor onz, fanatieke haaksters (hihi).
    Leuke nieuwe steek. Fijn dat je weer een stukje van ht patroon weggeeft.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn patroon alweer.... zie elke week uit naar de vrijdagmorgen!

    Nooit gedacht dat haken zo veelzijdig kon zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat er deze week niet bij staat dat je aan de goede kant moet beginnen. Dat betekent dus uithalen voor mij. Maar kan onderhand de 1e 2 pennen wel dromen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry...stond aan het eind van week 10: hecht af en ga volgende week aan de goede kant verder, neem dan evt een grotere haaknaald ;)

      Verwijderen
    2. De toeren aangegeven in rood zijn toch steeds de goede kant.. daar kon je ook aan merken hé.

      Verwijderen
    3. Bedankt. Ik zal beter op de rode en zwarte pennen letten. Ik moet zeggen dat ik de grotere pen nodig hen en het resultaat van dit stukje wel heel mooi is!

      Verwijderen
  5. Wat is de achterliggende gedachte achter een grotere haaknaald bij dit patroon? Omdat bij mij de randen van de vorige 2 patronen naar buiten bobbelen, heb ik nu juist een halve maat kleinere haaknaald gepakt. Kan iemand mij antwoord geven, voordat ik alle toeren van deze week af heb? Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij sommige mensen trekt dit patroon. Dat kan worden voorkomen door een grotere haaknaald te nemen.

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. scroll down (it's like a timeline, earlier postst are at the bottom) or look in the right side bar

      Verwijderen
  7. Super leuk deze deken .
    Na een aantal andere dekens ben ik weer met deze deken begonnen...😍

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!