Crochet Along 2015

vrijdag 22 januari 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 3


Week 3...... een "saaie" week, zullen sommigen vinden.
En ja.. maar 4 toeren......week 1 waren er 7, week 2 8...
dus om het gemiddelde van 6 toeren per week te halen nu "maar" 4.
En dan ook nog een herhaling....
Ach, je moet maar zo denken. Het patroon wordt er wel mooier van ;)

Hadden sommigen het over hartslagmeters, anderen over smeltend ijs of zelfs ijspegels..... 
heel gek want Naomi en ik hadden ze gedoopt tot haaientanden ;) 
deze week wordt het wat meer één geheel.....

HIER vindt je de beschrijving van week 3!

Week 3 ..... A bit of a "dull" week ;)
And yes... only 4 rows. Week 1 had 7 rows, week 2 8 rows
so this week just 4......
and a repeat also.
Well.... you have to think this way.... it only gets better ;)

Some of you on the fb-group talked about "heartbeat", 
others thought of melting ice of icepeaks.
Very funny because Naomi and I talked about sharkteeth  ;)
This week it's becoming a real pattern!

Here you can find the pattern of week 3!


Have fun!

16 opmerkingen:

  1. Ik vind de 'haaientanden' juist heel leuk! Was de steek nog nooit ergens tegen gekomen en ik haak toch echt al heel lang. Dank voor al jullie werk om ons het patroon voor een prachtige deken te geven. Fijn weekend, zonnige groet, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Ik haak met veel plezier mee! Bedankt voor al het werk dat jullie erin hebben gestoken. Ik probeerde de link naar de verlenging van de deken te openen, maar krijg de foutmelding dat de server niet gevonden kan worden. Alle andere links doen het wel.
    Is de link kapot of ligt het aan mij?
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk dat sommige steken verschillende namen oproepen bij mensen. Ik kan me goed vinden in haaientanden al vind ik met dit weer de naam ijspegels ook leuk.
    Dank voor het derde patroon. Weer lekker met de deken aan de slag.
    Net als bij Els werkte ook bij de link naar de verlenging van de deken niet en ik krijg dezelfde melding. Gelukkig kunnen we gewoon eerst het 'huiswerk' van deze week haken. En dat verlengen kom dan nog wel.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij lukte het eerst ook niet om de link te openen maar nu wel.
    We gaan weer vrolijk verder.
    Groetjes Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk idee om een deken te maken en er iedere week aan te werken. Kan niet wachten op het patroon van volgende week. Deze week is al weer af. Dank voor al jullie inspanning.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk kunnen haken. Bedankt weer.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was inderdaad een makkie deze week, gewoon jammer dat ik niet verder kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het effect met de toertjes van deze week erbij fantastisch; Mijn dochter doet ook mee, maar in andere kleuren en het zo leuk om te zien hoe verschillend onze dekentjes worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    een vraag:
    Hoeveel bolletjes (bean stitch) hebben jullie op de eerste rij? Of op een rij?
    Ik had 99, klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda, Mag ik op mijn blog een verwijzing doen naar week 3 ivm de bean stitch die ik hier heb geleerd door de goede beschrijving?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://zomaareenidee.blogspot.nl/ met een randje beanstitch...en de deken schiet ook lekker op! Nogmaals bedankt voor de wekelijkse patronen

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!