Crochet Along 2015

vrijdag 3 juli 2015

Crochet Along 2015 - week 27


Wat een leuke steek was dat hè.... 
en de benamingen die voorbijkwamen waren minstens zo leuk.
Zo hadden we smurfen, kabouters, piramides, vlaggetjes, puntjes 
en weet ik al niet wat nog meer ;)

Deze week bouwen we weer verder aan onze deken, 
al is dat met deze temperaturen niet altijd een pretje..... 
Misschien kun je de deken op je tuintafel leggen,
en alleen het stukje waar je aan haakt dicht bij je....
dan heb je niet de hele deken op je schoot......

Al met al moeten we natuurlijk niet klagen. 
We hebben lang op de zomer gewacht en nu het mooie weer er eindelijk is 
moeten we er natuurlijk van genieten.
Dan eventueel maar een beetje minder haken, 
of haken aan kleinere dingen...
Ik haak gewoon door hoor ;)

Veel succes en plezier weer met de nieuwe toeren!

HIER vind je de beschrijving van week 27!


PS.... Wie morgen komt naar de meet&greet in Arnemuiden
kan het huiswerk tot daar bewaren. 
Er is voldoende voorzien in verfrissende versnaperingen
en in de tuin is een mooie haakplek gecreëerd...
Ook in de winkel kan natuurlijk gehaakt worden, voor wie liever binnen zit!
Tot morgen, ik heb er zin in!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo jolanda, ik heb even een vraag. Ik kwam vandaag bij mijn wolwinkel en die had de treurige mededeling dat ze in augustus 3 weken dicht gingen... nu koop ik mijn garen altijd daar...en koop n beetje bolletje voor bolletje...naar gelang we nodig hebben voor de cal 2015. Nu is mijn vraag zou ik misschien mogen weten welke kleuren we in augustus gaan gebruiken zodat ik voor haar vakantie dit kan kopen. Er is ook geen andere winkel in de buurt die dit verkoopt. Ik hoef niet het patroon maar alleen de kleur nummers....ik haak niet met jullie garen maar heb n ander maar gebuik wel de kleuren. Mijn dank is groot! Groeten linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de start van CAL 2015 in januari begon ik ook mee te haken. Niet met de bedoeling om het hele deken te haken. Want vorig jaar had ik al een mooi deken gehaakt (CAL 2014). Nee, ik besloot om een kussenhoes te maken voor ons mega grote kussen. Inmiddels is de kussenhoes af. Heel hartelijk bedankt voor jouw moeite (en die van Tertia) om alle beschrijvingen uit te werken!!
    Als je het leuk vindt om het resultaat te zien, neem dan gerust een kijkje op mijn blog: http://by-ik.blogspot.nl/2015/07/kussen-in-viervoud.html
    Veel succes en plezier nog verder met de CAL 2015!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!