Crochet Along 2015

vrijdag 22 april 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 16


O, o ,o.....dat viel nog niet mee, dat raster haken ;(
Terwijl wij, en onze testhaaksters, ervan overtuigd waren dat, 
in ieder geval het merendeel van, 
de haaksters dit zonder al te veel problemen zou kunnen.
Foutje.....gelukkig, na lezen, haken, uittrekken, 
nog eens lezen, zijn de meesten er toch wel uitgekomen. 
Eén voordeel: dit stukje komt in deze deken niet meer terug ;)

Oh my....it wasn't that easy as we, and our testers, thaught it would be.
We taught you all, well... most of you, 
could make the overlay without much problems.
Mistake.......luckely, after reading, crocheting, frogging, 
reading again most of you have made a beautiful overlay and....
it's never coming back, in this afghan it isn't ;)

Snel over naar de nieuwe week dan maar.
Deze week haken we het laatste subpatroon vóór het midden.
Let ook nu weer op je haaknaald ;) 

A new week, a new, easier, pattern,
This subpattern is the last subpattern before the middle of the afghan.
Change needles, if necessary.

HIER vind je de beschrijving van week 16
HERE you'll find the pattern of week 16.

HAVE FUN!





4 opmerkingen:

  1. Ik zou het handig vinden als je een grote foto van de hele deken plaatst. Ik vind het lastig om de kleuren te bepalen als je niet weet wat het volgende patroon is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat zou ik ook handig vinden
    het is verder supper

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk gevoel om de steken van de vorige week goed te hebben gehaakt en met jullie uitleg gelukkig zonder problemen. Fijn om nu even een tussenstukje te haken. Dank je voor het nieuwe patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een nieuw tussenstukje... ik ga bijna moeten stoppen. Ik maak een babydekentje... dus moet een beetje in verhouding blijven. Maar ik lees dat we bijna aan de helft zijn... dat is misschien een mooi einde? Ik wacht dan op jullie boord alvorens het af te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!