Crochet Along 2015

vrijdag 12 augustus 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 32


Week 32, de laatste weekbeschrijving voordat wij "op vakantie"gaan.
En niet zomaar een week.....een best-wel-intensieve-week wordt dit.
Ik ga U nu al aanraden: probeer deze week niet in 1 x achter elkaar te haken....
Naomi en ik hielden er bijna een polshernia aan over ;)
Niet om U af te schrikken hoor... 
het resultaat mag er zeker zijn, maar het draad-omslaan is even een dingetje deze week.

Week 32, the last one before our "summer break".
Not just a week like all others.... a very-intensive week this is.
And let me tell you this: Don't try to crochet the whole pattern in one go!
We almost had a wrist-injury ;)
Not meaning to scare you though.....
this will give you a very nice result!
The yarn-over-thingy is a bit tricky this week ;) 

Voor wie ook nog met vakantie gaat... maak er een mooie vakantie van!
We hopen op mooi weer!
Op 9 september plaatsen wij de beschrijving van week 33.

HIER vind je de beschrijving van week 32
HERE you'll find week 32

Let op: toer 192 "moet" gehaakt worden in de kleur Camel
Edit: Used color for Row 192 must be camel
Sorry ;(


7 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie voor jullie dames groetjes Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij werkt de link naar het filmpje niet.
    Fijne vakantie! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. net even gecheckt maar het filmpje doet het gewoon......
      er is ook nog niet 1 iemand geweest die dat eerder heeft gemeld, niet via de groep en niet via het blog.....

      Verwijderen
  3. Fijne vakantie dames.
    Ik ben voorlopig nog niet toe aan week 32.
    Ik liep ver achter maar van de week heb ik hem weer opgepakt. En week 17 t/m 20 gehaakt.
    Wat wordt hij toch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemiddag ik heb een vraagje ik wil de deken graag gaan haken maar kan geen hoeveelheid wol en merk vinden zoek ik niet goed wie kan me helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. moet de kleur van de laatste toer niet camel zijn ipv plum?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!