Crochet Along 2015

vrijdag 4 maart 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 9



Alle vlechtjes zitten mooi op z'n plek?
Clusters zijn ook weer gelukt?
Mooi!
Dan kunnen we verder met het volgende subpatroon.
Denk eraan: je kunt ook nu weer kiezen uit de granny stripes of het nieuwe patroon van Naomi.
(kijk je wel even of je niet evt een grotere haaknaald nodig hebt?)

Everything woven in just fine?
Clusters made?

Great!
Then we can go on with our next subpattern,

Remember: you can choose the granny-stripes or crochet the new pattern which Naomi did.
(please check if you need a slightly bigger needle after one row)

HIER vind je de beschrijving van week 9!

HERE you can find week 9-pattern!

Have fun!






9 opmerkingen:

  1. Ja, ik had al verwacht dat ik nu weer granny stripes moest doen. Met veel plezier heb ik de afgelopen week de voorgaande 8 edities gehaakt. Op m'n blog kun je foto's zien als je het leuk vindt!
    Ik ga ook nog kussentjes haken, en daarbij kies ik dan het herhaalpatroon van Naomi, leuk voor de afwisseling.
    Ik ben enorm blij met je duidelijke beschrijvingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda en Naomi, wat wordt het een prachtige deken!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vlechtjes en clusters zijn goed gelukt. Compliment dus voor jullie patroon en uitleg. Ik ben echt blij met hoe de deken er tot nu toe uitziet. Bedankt voor het volgende patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De herhaling was te verwachten. Het is wat saai maar het maakt de deken wel heel mooi. Nu komen de andere patronen heel mooi uit. Ik ben tot nu toe heel blij met het resultaat.
    Als ik de goede kleur wol kan vinden, ga ik er denk ik nog één maken.
    Ik heb van de week nog een berichtje geplaatst op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kies voor het steeds wisselende subpatroon, maar steeds in dezelfde kleur.
    Super idee met die subpatronen... komen de andere perfect tot hun recht... al benieuwd voor de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi het patroon voor de deken
    Ben een beginnende haakster en zou graag een deken voor mijn kleinzoontjes maken
    Hoop dat het lukt
    Nu de vraag ...welke maat haaknaals gebruiken jullie en wel garen?
    Hopelijk vind ik ook elke week terug wat we maten haken....ben ook niet zo goed met de pc hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je vindt alle info in het Allerhande-bestand. Hier aan de rechterkant bovenaan vind je de links naar alle bestanden tot nu toe....je kunt ook hier op de blog naar beneden scrollen dan kom je vanzelf alle weken tegen ;)

      Verwijderen
    2. Je vindt alle info in het Allerhande-bestand. Hier aan de rechterkant bovenaan vind je de links naar alle bestanden tot nu toe....je kunt ook hier op de blog naar beneden scrollen dan kom je vanzelf alle weken tegen ;)

      Verwijderen
  7. Hoi Jolanda, ik kom er net pas achter (na week 10) dat mijn deken een stuk kleiner is dan die van mijn dochter:) ik kom net aan de 1,09 meter. Heb wel 223 steken maar stom genoeg niet gemeten in het begin. Kan ik dit met de rand straks wat breder maken door deze te verlengen denk je? Ik heb weinig zin om alles uit te halen. Ik werk met catona en haaknaald 3, had misschien 3,5 moeten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!