Crochet Along 2015

vrijdag 31 juli 2015

Crochet Along 2015 - week 31


Zo langzamerhand kunnen we gaan aftellen..... week 31 alweer.

Deze week wordt een makkelijk weekje. Vasten en lossen....
Maar wel goed opletten waar de steken juist moeten komen.
Ik vind vasten altijd een crime... het schiet niet op, in mijn ogen,
en het tellen is helemaal drama.

Toch maar doen, anders gaat het de volgende toeren niet goed komen.

Inmiddels zijn het al aardige toeren aan het worden.
ca. 1200 steken per toer is het nu.
Het garen vliegt er nu ook doorheen....

HIER vind je de beschrijving van week 31!

Veel plezier en succes!



Op verzoek nog een kijkje naar mijn andere katoenen deken,
de zwart-wit-grijs-rode.......

Ik ben nog niet helemaal bij maar tegen de tijd dat
we naar de meet&greet gaan is dat wel het geval hoor.




6 opmerkingen:

  1. Mijn reactie nou toer eenendertig is toch wel een make maar niet verkeerd verstaan want ik vindt het geweldig kan soms de vrijdag niet afwachten maar als het in september klaar ben benieuwd naar het volgende werkhouding grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn reactie nou toer eenendertig is toch wel een make maar niet verkeerd verstaan want ik vindt het geweldig kan soms de vrijdag niet afwachten maar als het in september klaar ben benieuwd naar het volgende werkhouding grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een massa steken per toer. En wat gaat het garen er nu snel doorheen. Ik lees altijd graag zowel jouw bericht als dat van Terray, want jullie geven soms net wat andere puntjes aandacht. En samen helpen al die tips prima.
    Dank je voor weer een patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb toch nog even een vraag over de witte met Durable katoen, Kan je bij benadering zeggen op hoeveel bollen je nu al zit. Ik wil hem graag maken van dit katoen en dan kan ik alvast af en toe wat bollen kopen. Alvast bedankt voor de moeite. Gr Joke van Dam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!