Crochet Along 2015

vrijdag 7 augustus 2015

Crochet Along 2015 - week 32


Deze week gaan we nog even verder met de makkelijke toeren...
misschien kan de rest van de deken wel worden aangemerkt als "makkelijk".
Ik weet het eigenlijk niet meer.... 
mijn deken was al klaar in januari en de andere 2 dekens zijn nog nét niet bij.... 
en de deken die klaar is ligt niet "op de pak"...

Maar goed... vandaag dus nog een rand vasten-lossen, 
om de moss stitch helemaal af te maken 
en een randje stokjes... heerlijk (redelijk) gedachtenloos doorhaken deze week.

Ook voor ons breekt nu (eindelijk) de vakantie aan. 
Ik hoop gauw bij te zijn met mijn "katoentjes", 
Ze zijn zeker op tijd bij voor de meet&greet, de 22e in Oldenzaal. 

HIER vind je de beschrijving van week 32. 

Veel plezier en succes!



5 opmerkingen:

  1. Nu het lange toeren zijn is het fijn als de steken even lekker weghaken. Zo mooi om jouw close-up te zien. Dan is goed te zien wat een mooie kleuren jij hebt gebruikt.

    Fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een vraagje, bij week 31 zie ik helemaal geen patroon. Hebben daar meer mensen last van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb even gekeken maar het zou toch gewoon goed moeten zijn ;(

      Verwijderen
    2. ja dat heb ik ook week 31 is niet te zien

      Verwijderen
    3. Nu snap ik pas wat jullie bedoelen.. de link aan de rechterkant werkt niet goed....... is nu aangepast.... Je had ook even door de blogberichten kunnen scrollen tot week 31 ;)

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!