Crochet Along 2015

vrijdag 13 mei 2016

Mix 'n match Crochet ALong 2016 - week 19



Echt helemaal in het midden zijn we nu......
De bloemetjestoer is precies de middelste toer.
We gaan heel veel bloemen haken deze week.
En in plaats van ze los te haken en dan op te naaien haken wij ze meteen in de toer mee.
Even een gepuzzel maar het resultaat mag er dan ook zijn.

Exactly in the middle, that's where we are right now.
The row with the flowers is the middlest row of out afghan.
We're going to crochet many flowers this week.
And instead of crocheting flowers seperately and sewing them onto out afghan,
we're going to crochet them as-we-go
A bit of a puzzle maybe, but the result will be beautiful!

HIER vind je de beschrijving van week 19
HERE you'll find the pattern of week 19

HAVE FUN



Edit: ik heb een nieuw file geupload omdat de kleurwisseling bij de bloemen niet stond aangegeven. Excuses voor enig ongemak.
Edit: I've uploaded a new version because the colorchange in the flower row wasn't in the 1st version. Sorry for any inconvenience.


10 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zie op jullie dekens dat de bloemen een andere kleur hebben maar het patroon geeft één kleur aan. klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. er is een nieuw bestand geupload, daarin staat hoe je van kleur kunt wisselen. Wij hebben het expres in 1 kleur gedaan omdat dat overzichtelijker is.
      En je hoeft het natuurlijk niet in 2 kleuren te doen, je kunt het in 1 kleur doen, of elke bloem een andere kleur geven

      Verwijderen
  4. Leuk ide om bloemen in de deken te verwerken. Ik heb ze al eens als granny gehaakt voor een kussen en het effect is top. Dank je voor weer een top patroon.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nog niet bij deze week, maar wat ziet dit er leuk uit! Stimuleert me om 'snel' de andere toeren af te maken. Jolanda, wil je verklappen hoeveel bloemetjes er komen? Dit i.v.m. het beslissen welke/hoeveel kleuren ik voor de bloemetjes ga gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel hartelijk bedankt voor de prachtige patronen van zowel 2017 als 2016. Ben onlangs begonnen aan 2017, maar omdat ik nogal snel haak en een weekpatroon mij niet echt lang bezighoudt ben ik ook begonnen aan 2016. Ze worden beide Top. BEDANKT!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!