Crochet Along 2015

vrijdag 6 mei 2016

Mix 'n Match Crochet ALong - week 18


Vakantie......en heerlijk weer (eindelijk)...... 
Eigenlijk hè...eigenlijk is het geen weer om te haken ;)
Nou vooruit, 's avonds dan ;)
Veel mensen zullen volgende week nog een week meivakantie hebben, 
tenminste, hier in het zuiden dan.

School break......and lovely weather (at last).....
You know.... maybe the weather is too good for crocheting ;)
Well..... a bit of crochet in the evenings, that's okay.
Lots of people in the Netherlands are having a break next week,
well... here in my part of the Netherlands that is...

Behalve bij mij dan, iedereen gaat maandag weer naar school/werk.
Ik heb het huis weer voor mezelf, overdag dan..... 
en met manlief een paar dagen op zakentrip.... veel haaktijd voor mij.

Except for my family.....everybody is going back to school/work on monday.
The whole house for myself, during the day....
and with my hubby going on a business-trip....lots of crochet-time ;)

Gelukkig zijn het ook deze week niet echt heel veel (moeilijke) toeren. 
Vakantiegangers kunnen dus rustig bijhaken.

HIER vind je de beschrijving van week 18
HERE you'll find the pattern for week 18

Have fun!




5 opmerkingen:

  1. Leuke steken deze week! Volop genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zitten de 2 weken schoolvakantie er weer bijna op, hoewel sommige scholen gewoon maar 1 week haddenen andere 1,5 week. Echt zo jammer zo verschillend. Maar de deken wordt echt prachtig. Hoewel ik m zelf nu nog niet meehaak, volg ik m met veel plezier.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mooie weer is heerlijk. Voor het haken wat minder, maar volgende week komt er ook weer regen. Dat is een mooi moment voor dit haakwerk.
    Grappige steek deze week. Hij doet denken aan de Romeinse waterwerken met die bogen en openingen boven elkaar.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer.....en haken kan ook in de tuin. Je legt je werk naast je op een krukje....Want het is wel warm om het over je benen te leggen....😉
    Zo vorderen we elke dag een stukje met onze mooie deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. t'ja, ik ben wel jaloers op jullie weer (hoewel het hier overdag bog steeds 19 graden wordt als de zon schijnt) maar ik geniet 's avonds als het afkoelt en de deken lekker over me heen ligt. Groeten uit NZ

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!