Crochet Along 2015

vrijdag 10 april 2015

Crochet Along 2015 - week 15


En zo gaan we rustig verder met het patroon van vorige week maar dan in omgekeerde volgorde.
Ook nu weer goed lezen ;-)

t Was weer wat op de groep..... lezen, en zeker begrijpend lezen, is en blijft moeilijk.
Makkelijker kunnen we het bijna niet maken... wel moeilijker (maar dat doen we maar niet).

Mensen die zaterdag naar Wolplein komen... er is daar voldoende ruimte om aan je deken te haken dus bewaar (een stukje van) het patroon voor zaterdag ;)

HIER vind je de beschrijving van week 15!

Veel plezier en succes!




5 opmerkingen:

  1. M&M,Het is telkens weer genieten, dit is voor mij helemaal een goede verslaving en leer ondanks mijn 66 jaar nog bij. Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even een positieve reactie dan: Ik vind de beschrijvingen tot nu toe zeer duidelijk! Keep up the good work, ga zo door!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diana Scoppetta10 april 2015 om 11:29

    ik ben blij dat er ook een tekening bij zit want ik heb wel moeite met lezen en niet omdat jullie het niet goed neer zetten maar door dyslexie en begrijpend lezen. En daar zullen meer mensen denk ik blij mee zijn. bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt alweer voor deel 15. ook ik vind de beschrijvingen heel duidelijk en met de foto's en symbolen erbij kan je haast niet missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superrr
    door de drukte een week achter maar nu kan ik lekker doorhaken
    bedankt weer voor al het goede

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!