Crochet Along 2015

vrijdag 3 januari 2014

Eindelijk....Crochet Along week 1


Vandaag is de dag
dat U haken mag ;)

We gaan er aan beginnen.... eindelijk!
Er gaan heel veel mensen meehaken, via de groep op Facebook al 1850 !! en dan ook nog een heleboel via de blogs van Tertia en mij. Heel gezellig!

Weet je nog mensen die ook mee willen doen? Verwijs ze dan naar dit blog of dat van Tertia. Daar kan men alle in het Nederlands vertaalde patronen downloaden en op de eigen pc opslaan en eventueel uitprinten. Zoals je kunt begrijpen is de vertaling niet bedoeld voor commercieel gebruik.

Kun je, om wat voor reden dan ook, een weekje niet meehaken? Geen probleem, sla het pdf-file op en je kunt het op een later tijdstip haken.

Ik ben benieuwd naar jullie vorderingen dus ik kom graag even op je blog kijken.

Lees het patroon eerst even goed door, zo voorkom je misschien dat je een fout gaat maken.

En zijn er nog onduidelijkheden? Dan hoor ik dat graag. Samen kunnen we het misschien oplossen, alhoewel de eerste toeren goed te doen zijn ;)


Nog een tip van mij:
je kunt om je steken te tellen steekmarkeerders gebruiken, maar... met een paperclip gaat het ook goed. Makkelijk open en dicht te buigen. Gebruik wel van die paperclips met een plastic laagje, anders krijg je misschien roestvlekken op je werk.



Haaknaald en bolletje klaar? Haken maar!

HIER vind je het patroon van week 1 van de Crochet Along 2014!


Tot volgende week!

19 opmerkingen:

  1. Heel erg bedankt voor al de moeite die jullie hierin stoppen. Ben met heel veel plezier van start gegaan en kijk al uit naar volgende week.
    Veel plezier.
    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het patroon al bekeken en wat ziet het er geweldig goed en verzorgd uit. Dank je wel allebei!
    Zelf haak ik pas over enkele weken aan maar in de tussentijd verheug ik me al op het werk van de andere deelnemers.

    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk is het dan zover... ik heb er heel veel zin in .. maar wil jullie nog even bedanken voor het vertalen van het patroon en voor al het werk dat jullie er aan hebben gehad... Ik stel het zeer op prijs en het ziet er duidelijk uit allemaal... nogmaals hartelijk dank...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Dit initiatief is echt top. Gezellig en op je eigen tijd te doen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend hoor! Mijn 1e grote haakproject. Ik zal op mijn blog de vorderingen bijhouden. Bedankt voor het organiseren van dit leuke initiatief! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het al het werk! Ik ga zo het garen tevoorschijn halen en starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha..dit is de dag waarvan je wist die zou komen...geweldig heb er veel zin in. Super dat jullie zoveel moeite, tijd en energie hebben besteed aan dit project! Hoop dat ik het goed kan volhouden;-) Wens je alvast een heel fijn weekeinde!
    Lieve groet,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel! Ik heb er zo'n zin in.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, ik zette mijn 2 eerste rijen ook op mijn blogje! Ik ben al begonnen, maar post de berichten naargelang jullie het patroon tonen.
    Groetjes Sofie
    http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/2014/01/van-start-gegaan.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk.

    Vandaag begonnen samen met mijn moeder.
    zij vanuit Friesland ik vanuit Flevoland.
    helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe na 25 steken zo'n haakmarkeerder, super handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben zojuist bezig geweest en het begin is er! Ik kijk met veel genoegen uit naar volgende week, want ik ben alweer klaar voor deze week! Bedankt voor dit project, ook namens mijn dochter, die helemaal blij werd toen ik haar liet zien waar ik mee bezig zou gaan. Samen de kleurtjes uitgezocht (in mijn bak met restanten acryl) en nu dus aan de slag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb geen blog maar doe wel mee. Saamhorigheidsgevoel komt in alle hevigheid naar boven ! Blij....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk project ik doe ook mee en zet een link op mijn blog.
    Hoeveel kleuren heb ik nodig,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Ik heb vanmiddag mijn wol uitgezocht en het eerste randje is alweer gemaakt. Morgen zal ik de eerste foto op mijn blog plaatsen. Bedankt dat jullie het patroon zo duidelijk hebben vertaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee. Wordt de deken heen-en-weer gehaakt of begint iedere toer aan dezelfde kant? Ik begin er nu pas mee omdat ik de tijd heb wegens een gebroken enkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook al is het 2016, ik ga voor deze cal! Hoe gaaf! Ik daag een vriendin uit om hetzelfde te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,

    Ik wil graag deze mooie deken uit 2014 haken. Is het mogelijk het hele patroon in één keer te downloaden?

    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!