Crochet Along 2015

vrijdag 10 november 2017

Cosy Woondeken Crochet ALong deel 5 / Cosy Afghans CAL part 5



Deze week reliëfsteken in een ander jasje....niet gewoon recht naar beneden maar kruislings.
We gaan "kabelen"!
Velen hebben er naar uitgekeken, het kon ze niet snel genoeg gaan.

Ik kan er kort over zijn: kabelen is erg leuk om te doen maar je moet wel even goed opletten.
Vierkantje 1 zal opletten zijn, na een paar vierkantjes gaat het makkelijk ;) 

Veel plezier!!

HIER vind je deel 5

Edit: nieuwe versie geupload om 9.11 uur. Foutje in het begin van toer 9. Excuses.

This week we are going to crochet front post stitches (again), 
this time we are going to make them cross-wise.
We're going to make cables!

Making cables is a lot of fun, but you have to pay attention.
The first square can be challenging, the other ones are easier to do.

Have fun!!
HERE you can download part 5

EDIT: new version uploaded at 9.11 am, Mistake at the beginning of row 9. Sorry!







7 opmerkingen:

  1. Oh zoooo mooi! Wat heb ik een spijt dat ik niet mee doe met deze CAL! Ik volg voorlopig met liefde en ooit, als het hier weer wat rustiger is ;) ga ik 'em alsnog maken. Zo gaaf!
    Fijne dag Jolanda.
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k Geniet er weer helemaal van, en kijk steeds met spanning naar het volgende patroon.Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de KreaDoe heb ik jullie dekens bewonderd. Het is toch anders of je de dekens op foto's of in het echt ziet. Dit blok is echt een eyecatcher. Bedankt voor het nieuwe patroon.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi bedankt voor het delen Gr Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello :)

    Am I understanding correctly that the PDF link above includes the revisions or corrections? Or can I find the corrections in English elsewhere? I can’t wait to work on this it’s so lovely

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda
      ik haak deze cosywoondeken voor een vriendin, maar ik heb een probleem met patroon 5 deze kabel ik krijg het niet goed.heb jij daar geen video van?

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!