Crochet Along 2015

vrijdag 14 februari 2014

Crochet Along week 7


Het is weer zover.... vrijdag/haakdag!

Maar eerst....................

Happy Valentine's Day!!

Gepikt van Pinterest ;)


Oké, over tot de orde van de dag....
Is iedereen uit de stersteek gekomen? Ik zag op de groep dat sommigen moeite hadden met het in de goede steken een lus ophalen en dan zou het zo maar kunnen dat je té weinig steken overhoudt.
We beginnen deze week weer met het oorspronkelijke aantal steken!

Deze week hebben we 5 toeren voor jullie. We denken dat jullie dat wel aankunnen ;)

HIER vind je het beschrijving van week 7.

Als je deze toeren hebt gehaakt is je deken weer lekker "gegroeid".

Zo ziet mijn deken er uit na de toeren van vandaag!


En deze zijn nu tot de stersteek gevorderd.





Ik ga er ook snel mee verder ;)

Veel succes deze week!!

5 opmerkingen:

  1. hoi
    ik ben joke vlasma
    en ik dacht dat we nopjes moesten haken dat heb t ik gezien op een plaatje van jullie dat op printrest staat
    gr;Joke Vlasma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al het kleurengedoe ben ik op jouw witte deken toch echt wel superveel jaloers! Dat catherinewheel komt zo mooi uit! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    Als ik de star af heb (en die ging prima) en daarna de rij met stokjes op hoeveel moet ik dan uitkomen? Ik ben gestart met 193.
    Alvast dank voor het antwoord
    Groet chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo ik lees het nu goed, ik moet er weer 193 hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!