Crochet Along 2015

vrijdag 2 mei 2014

Crochet Along week 18



Was vorige week een makkie of niet?
Ook deze week is weer een makkie, da's lekker in de meivakantie, toch?
Dan kan iedereen weer even bijgehaakt raken, voor zover je dat nog niet was.

Er blijven nog steeds mensen aanhaken. Echt ongelooflijk. 
De teller van de groep staat nu op 17.000 leden. 
En aan de berichtjes te zien gaan er nog steeds mensen beginnen aan de deken.
Vind ik leuk ;)

HIER vind je de beschrijving van week 18!

Veel succes!




11 opmerkingen:

  1. Het is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!

    Kan iemand van jullie mij helpen?
    Ik sukkel namelijk met het wegwerken van de draden.
    Als ik de draden meehaak komen de uiteindes altijd te voorschijn uit het deken.

    Hoop dat ik hier antwoord krijg. Want heb nog nergens reactie gekregen.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt ze meehaken maar stop ze dan altijd nog in tegengestelde richting met een naald weg. Ik weef ze gewoon met een naald zo onzichtbaar mogelijk aan de verkeerde kant door de steken. Misschien kun je eens googlen op draadjes wegstoppen of zo? Succes!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de reactie.
      Ga het eens uitproberen.

      Verwijderen
  3. Bedankt weer voor deze week..ik vind het nog steeds leuk om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedere vrijdag weer leuk om te kijken wat er nu weer op het programma staat. Het is een mooi project dat voldoening geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gea,
    Ook ik haak mee en vind het heel leuk.
    Ik ben elke week benieuwd wat we voor opdracht moeten doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om dit haakproject te doen. ik ben op 31 maart er aan begonnen en ben in tss bijgebeend!! Ik kijk er elke week weer naar uit en ben nu al benieuwd naar het eindresultaat!! Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben wat later begonnen maar ben nu bij, ik kan haast niet wachten op de volgende patronen. Maar we hebben toch nog een half jaar te gaan. Ga zo door en in 2015 ben ik ook weer van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey jolanda na de poppen print ik ook alles af voor de deken......voor later grt gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!