Crochet Along 2015

vrijdag 23 mei 2014

Crochet Along week 21


Even een snel berichtje dit keer want zometeen 
vertrek ik van huis voor een lange rit, 
om, samen met Tertia, 
"ergens" een gesprek te gaan voeren bij een "bepaald bedrijf" 
waaruit hopenlijk "iets"' leuks gaat voortvloeien 
met betrekking tot de Crochet Along.... 
Lekker onduidelijk hè!? 
Maar als het allemaal doorgaat horen jullie er tzt meer over!


Dusss.........over tot de orde van de dag!


Vandaag is ie er weer.... de door sommigen verdoemde zig-zagsteek.
Ik vind 'm leuk!

Wel even opletten!
Zoals ik de vorige keer (week 10-extra) ook al had vermeld, vind ik dat de mooie kant aan de achterkant komt.



dit is de voorkant

\
en dit de achterkant

Veel mooier toch..... dusssss.... 
om de mooie kant aan de voorkant te krijgen heb ik voor de toeren
 een extra toertje halve stokjes gehaakt 
(de roze toer, maar je kunt m ook in kleur haken die 
je voor de 1e toer van de bergsteek gebruikt),
daarna de 4 toeren van de zig-zag en 
daarna nog een extra toer halve stokjes er bovenop
om weer aan de goede kant te komen......

Je kunt ook, heb ik inmiddels gehoord op de groep bij week 10-extra,
de methode van onzichtbaar minderen gebruiken...
dat moet je maar even opzoeken op Google want.......
Google is soms je beste vriend!

Doe er mee wat je wilt ;)

HIER vind je de beschrijving van week 21!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk. De achterkant van die steek is mooier dan de voorkant. Goed idee om met de extra halve stokjestoer de achterkant voor te krijgen. Ga ik zeker ook doen.
    Thanks weer voor alle moeite en voor het patroon.

    Veel succes bij het gesprek bij het bedrijf, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt toch ook gewoon je draad van de vorige tour afhechten en meteen aan de andere kant beginnen, dan zit jetoch gelijk goed? Of zie ik dat verkeerd?

    Gr. Gerlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In toer 74 staat dat je moet minderen, maar dat klopt volgens mij niet. Je gaar juist de toer gelijk maken na de zigzagtoer.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!