Crochet Along 2015

dinsdag 5 december 2017

Nostalgia 2018 Allerhande / Miscellaneous Remarks



Eindelijk weten we hoe en wat, wat betreft de informatie voor de Nostalgia 2018 Crochet Along.

We gaan van start op 26 januari, een week eerder dan we hadden gedacht...
Dat is dan weer een leuk nieuwtje.


Wat zijn er geweldig mooie foto's gemaakt door Sterstijl.
De dekens komen zรณ mooi uit.

We hebben, zoals gebruikelijk, weer een Allerhande-bestand gemaakt,
met daarin de belangrijkste info over de Nostalgia 2018 CAL.

HIER kun je het Allerhande-bestand downloaden!




Finally we can tell you the details about the Nostalgia 2018 Crochet Along.

We're going to start on January 26 2018, a week earlier than we thaught we would start.

Sterstijl made very pretty pictures of our afghans!

We've made, as usual, a Miscellaneous Remarks file,
which contains all the important info you need.

HERE you can download the file!


14 opmerkingen:

  1. Het ouderwetse Durable garen brengt veel herinneringen bij me boven. Hiermee leerde ik pannenlappen haken. Van die lelijke stijve dingen. Ik hoop dat jullie me met jullie deken gaan overtuigen om het toch weer eens te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh geweldig!! Wat hebben jullie hard gewerkt. Mijn dank is groot. Heb weer zo'n zin om mee te doen!! Heb alleen 1 probleem..de sprei is te klein..dit hoeft met dit patroon natuurlijk geen probleem te zijn....gewoon een rand extra. Ik moet dus bolletjes bij bestellen. Dit moet in 1 x goed zijn want ik woon in het buitenland en bij 'te kort' kan ik niet even nog een bolletje gaan halen. Dus mijn vraag is...hoeveel bolletjes zou ik moeten bij bestellen om een extra rand aan de lengte toe te voegen?
    Vriendelijke groeten....Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even voor de duidelijkheid..... de sprei wordt 155x205 cm.
      Wil je de 155-kant verbreden dan zul je 1 baan en een tussenbaan meer moeten haken. Wil je de 205-kant verlengen dan zul je per baan 1 patroon moeten toevoegen. Ook de rand rondom wordt dan natuurlijk zowiezo meer. Ik zou 4 bollen extra bestellen. Wrsch heb je dan over maar daar zou je evt een bijpassend kussen of zo kunnen haken. Beter teveel dan te weinig zeg ik altijd maar.

      Verwijderen
  3. Oh.....dat is een mooie deken. Mijn moeder had vroeger zo'n deken op het bed liggen. We hebben hem uiteindelijk weggedaan omdat hij een beetje uit elkaar viel...
    Als herinnering aan haar ga ik deze deken maken. Heel erg bedankt
    voor het maken van het patroon!
    Hartelijke groeten, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf. Ik en mijn moeder willen graag meedoen maar hebben beide geen Facebook. Wordt het patroon ook ergens anders geplaatst?

    Alvast bedankt.

    Mvg Ytje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook hier op het BLOG en op de website www.haakplein.com

      Verwijderen
    2. Top. Dat is super. Helemaal blij ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

      Verwijderen
  6. De deken is echt prachtig!!!
    Ik denk dat ik ga meedoen, maar hoelang ben je ongeveer per week bezig?
    Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een par uur per week...de รฉรฉn haakt sneller dan de ander ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Nostalgia deken is prachtig die zou ik heel graag willen maken.Mag ik de uitleg van het deken AUB.
    Dank U
    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. U vindt een link naar alle delen hier op het blog in de volgende posts. Voor snel zoeken naar de delen vindt u in kantlijn alle post over de nostalgia bij elkaar.
      U vindt de delen ook op de website www.haakplein.com
      Bij CAL-patronen de nostalgia opzoeken en daar staan alle delen bij elkaar.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!