Crochet Along 2015

vrijdag 18 mei 2018

Nostalgia 2018 Crochet ALong deel 15 / part 15



Deel 15, al over de helft ;) 

Deze week haken we eerst nog een tussenstukje, dat was vorige week vergeten in het bestand.
Velen zullen het waarschijnlijk "als vanzelf" al hebben gehaakt.

Daarna haken we de patronen 1 en 8, met tussenstukken ;) 






Er gaat vanaf 25 mei heel wat veranderen ivm de privacy wetgeving.
Ik moet nog "even" uitzoeken hoe dat voor dit blog van toepassing is.
Dit blog staat los van de Haakplein-website maar de gegevens van iedereen 
die een reactie achterlaat kunnen worden opgeslagen via Google 
en dus geldt de wet voor de Privacy (denk ik).







1 opmerking:

  1. Wat een gedoe weer met die wetgeving, ook voor jullie. Succes, had ook geconstateerd over de helft, toen ik begon had ik zoiets van......waar ben je aan begonnen, heb ik nu niet meer. Hij wordt mooi, héél mooi. Dank jullie wel voor het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!