Crochet Along 2015

donderdag 1 januari 2015

Tips voor de Crochet Along 2015


Langs deze weg wil ik alle lezers van mijn blog het állerbeste wensen voor 2015.
Dat het maar een mooi en creatief jaar mag worden ;)


Nog één nachtje slapen en dan is het zover!
Dan gaan we van start!


Voordat we van start gaan hebben we een bestand gemaakt 
met daarin handige tips die misschien wel van pas komen 
als je de Crochet Along 2015 gaat haken.

Lees het eens rustig door. 
Misschien staat er voor doorgewinterde haaksters niets nieuws in 
maar beginnende haaksters hebben er misschien wel iets aan.

HIER vind je het bestand.

Nou..... we kunnen bijna los....
Ik vind het heel spannend, spannender dan de Crochet Along 2014.
Dat was immers "maar" een vertaald patroon en 
dat is toch anders dat zelf een patroon samenstellen
en uitschrijven....

De "wat als....."- scenario's zijn al heel veel voorbij gekomen
de afgelopen weken.

Hoe dan ook.... bedenk dat wij hier al onze ziel en zaligheid hebben ingestopt
en naar ons beste kunnen iets hebben neergezet.

11 opmerkingen:

  1. Mijn eerste deken en ik ben erg benieuwd of het me gaat lukken ik heb voor dezelfde kleuren gekozen, worden de nummers van de kleuren er ook bij gezet?
    Allemaal succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt ook mijn eerste project, we gaan ons best doen om het te volgen, en hebben er zin in! Ook met dezelfde kleuren, simpel van Zeeman garen. Werkse allemaal. M&M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Ik heb een haak- en breiwinkel in Leeuwarden (HAAK SMAKELIJK) en wil graag even met jou en Tertia in contact komen. Zou je een persoonlijk berichtje willen sturen naar: info@madjoe-lekkum.nl ? Gaat (natuurlijk) over de CAL 2015. Groetjes Angenita / HAAK SMAKELIJK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,
    Als ik het goed begrepen heb was vrijdag 2 januari de startdatum van Crocket Along 2015.
    Nu wil ik graag week 2 downloaden. Misschien zie ik iets over het hoofd maar waar kan ik deze vinden?
    Groet JK

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de berichten staan gewoon op de blog, even naar beneden scrollen.. inmiddels ook in de rechterbalk toegevoegd....

      Verwijderen
  5. Hoi Jolanda, ook ik ben begonnen aan de cal 2015 wat leuk om te doen!!! Na 30 jaar niet meer gehaakt te hebben moest ik er wel even weer inkomen. Maar het is gelukt!!!
    Groetjes, janine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai ik ga voor het eerst een deken haken de crochet along 2015 maar hoeveel bollen wol/katoen heb ik ongeveer nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat staat in het voorbereidingsfile.... in een post hier vlak onder geplaatst ;)

      Verwijderen
    2. dat staat in het voorbereidingsfile.... in een post hier vlak onder geplaatst ;)

      Verwijderen
  7. Where can I find the pattern to Crochet Along 2015 in English?
    Thank you.
    Sofia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in the sidebar on the right you can find the link to the translation....scroll down, just above the pic of cal 2014

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!