Crochet Along 2015

vrijdag 10 oktober 2014

Crochet Along week 41 en winnares kaartjes KreaDoe


Vandaag is het dan zover.....
De aller-, aller-, allerlaatste toeren van het officiële patroon!

Makkelijke toertjes natuurlijk, om af te sluiten ;)
Maar is jouw deken nog niet lang genoeg?
Geen paniek.... achteraan in het bestand vind je tips
om je deken te verlengen en dan op zo'n
manier dat ie wel mooi symmetrisch wordt.

Want dat is toch het allermooiste.

Mijn deken werd uiteindelijk na de 131 toeren 165 cm.
Ik heb er nog zo'n 40 toeren aangehaakt.
En dan gezorgd dat de laatste 5 toeren hetzelfde waren
 als de allereerste 5 toeren... maar dan in spiegelbeeld.

Ik wens jullie veel plezier met het haken van de laatste toeren
en het eventuele verlengen... nu kun je in ieder
geval lekker doorhaken en hoef je niet meer elke week
te wachten op de volgende toeren.

Volgende week even geen patroon, zodat iedereen de tijd
heeft de evt. verlenging te haken.
Over 2 weken komt de 1e toer van de rand,

HIER vind je de beschrijving van week 41!


toeren 1 t/m 131



dit stukje heb ik uiteindelijk toegevoegd om aan de gewenste lengte te komen.


EN DAN NU.....
(tromgeroffel)
...........................................


de winnares van de KreaDoe-entreekaartjes is geworden

PRISCILLA



Geweldig leuk! Ik kijk er naar uit je te ontmoeten,
want je moet natuurlijk wel even zeggen wie je bent hè,
als je bij ons op de KreaDoe komt!

Priscilla, wil je me aub even een pb-tje sturen via Facebook!

Niet gewonnen??? Niet getreurd......
Binnenkort geven we nog een keer kaartjes weg!

3 opmerkingen:

  1. Wat gaat een jaar toch snel. Nu gaat het met de Crochet Along al weer naar het einde en komt de afronding dichtbij. Dank je wel voor het patroon.
    Priscilla gefeliciteerd met de kaartjes. Misschien komen we elkaar daar nog tegen. Ik ben ook een van de gelukkige winnaars.

    Jolanda, jou wens ik een fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vraagje Jolanda, heb je de extra toeren in dezelfde kleurencombinaties gedaan?
    Ik heb genoten van de haakweken en hoop dat er nog eens een vervolg van zoiets gaat komen. Heel veel dank voor al je inspanningen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee, niet in dezelfde combinaties als eerder ... alleen de laatste toeren 7 t/m 1 hetzelfde als de begintoeren 1 t/m 7

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!