Crochet Along 2015

vrijdag 15 mei 2015

Crochet Along - week 20


O jee.. o jee..o jee..... wat een steek was het hè, afgelopen week.
Terwijl het ook nu weer neerkwam, net als anders, 
op goed lezen en stapje voor stapje doen wat er staat.
De meest mooie variaties hebben we voorbij zien komen op de groep 
en we hebben haaksters geprobeerd op het rechte pad te krijgen. 
Niet iedereen was daarvan gediend en hield zich stijf vast aan haar eigen variatie.
Geen probleem voor ons hoor, maar..... 
er komt vandaag een vervolg op en samen vormen deze 2 toeren een mooie vlecht.
Nogmaals dezelfde steek dus, nu zal het makkelijker gaan, denk ik... 
je hebt al een beetje ervaring ;)

HIER vind je de beschrijving van week 20

Veel succes en plezier weer!



5 opmerkingen:

  1. Het is niet de makkelijkste steek, maar goed lezen en ondertussen doen helpt.
    En ik vind het leuk om nieuwe steken te leren.
    De deken op het bijgevoegde filmpje ziet er in ieder geval schitterend uit!
    En deze deken wordt de hit van 2015 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was wel even doorbijten want ik ben linkshandig. Ik moet de patronen en tekeningen dus vaak aanpassen. De kruizen zijn bij mij nu andersom. Ik heb besloten het zo te laten en er deze week maar het beste van te maken. Het wordt vast een hele uitdaging maar tot nu toe is alles gelukt
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, Ik ben pas twee weken bezig en inmiddels in week 8 aangekomen. Af en toe spiek ik vast door wat er nog allemaal te doen is. Wordt er ongeduldig van al die leuke en uitdagende steken. Ook deze steek ziet er weer prachtig uit. Zal nog wel even duren voordat ik hem echt kan maken :) Maar alles op zijn tijd.
    Dank je wel voor het delen van deze deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke steek! Het effect wordt nu pas een beetje zichtbaar, wat moet
    het nog mooier zijn als je een paar rijen achter elkaar met deze steek doet!
    Maar, ik ben blij dat deze deken afwisseling heeft, want dat maakt het zo leuk om er aan te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!