Crochet Along 2015

maandag 7 november 2016

Double Trouble Crochet ALong 2017 - Allerhande/Miscellanous Remarks



Wachten duurt lang hè ;) 
Maar aan dat wachten is nu (deels) een eind gekomen.

Deels, want we gaan natuurlijk nog niet beginnen,
Maar we gaan wel al een tip van de sluier oplichten.

We zijn de afgelopen weken drukdrukdruk geweest.

It takes a long time to wait, doesn't it.
But waiting has come to an end.
Partly that is, because we're not starting yet.
But we will reveal a piece of the puzzle.
We've been busy the last couple of months/weeks ;)


Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we de deken 
voor het eerst getoond aan het publiek van de KreaDoe. 
En wat een leuke reacties hebben we gekregen!!

Last Friday and saturday we've shown the blankets for the first time 
in public during the KreaDoe, a big craft-event in the Netherlands.
And we've got great comments!!



Net als bij de Mix'n Match Crochet Along 2016 hebben we ook nu weer gekozen voor 
Merino Extrafine 120 van Schachenmayr, een 100% wolgaren.
Maar we hebben de deken ook nog gehaakt in een alternatief garen, 
de Bravo, eveneens van Schachenmayr).
Van beide kleurkeuzes/garens zijn pakketten verkrijgbaar, verpakt in een leuke tas.
De pakketten zijn al te bestellen, ze worden in december uitgeleverd. 
Vraag er naar bij je winkelier.

Natuurlijk ben je, net als eerdere jaren, vrij je eigen garen en je eigen kleuren gebruiken.

As before, for Mix 'n Match 2016, we've decided to use 
Merino Extrafine 120 (Schachenmayr), a 100% wool-yarn.
We've also made the blanket in a different yarn, Bravo (Schachenmayr), an acrylic yarn.
We've made yarn-packages for both colorcombinations, in both yarns. 
You can pre-order them at Dutch store, they will be delivered in December.

Of course, as earlier years, you are free to use whatever yarn and colors you want!

In het Allerhande-bestand vind je nog wat meer foto's én alle info die je nodig hebt...

Je vindt het HIER

Ik wens je veel succes met het zoeken naar je garen en hopelijk ben je nog ongeduldiger geworden naar het begin van de Crochet ALong op 6 januari 2017.

In the Miscellanous Remarks-file you find some more pictures and lots of info.
You can find the preparation-file



Good luck with finding the yarn of your choice and we hope you're joining us at January 6th, 2017.




9 opmerkingen:

  1. hallo jullie geven dus wel aan wanneer jullie van kleur wisselen, toch net als de cal van 2016? Ik hoop in ieder geval weer mee te haken maar heb geen facebook dus ik hoop als ik een vraagje hebt het ook op deze maniet nog kan. Bedankt in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien hebben jullie weer twee vrolijke dekens ontworpen. Spannend welke steken er in 2017 langs gaan komen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me superleuk om mee te doen, maar ik zou graag de kleuren willen aanpassen aan wat ik al in huis heb. Komt er misschien ook informatie m.b.t. de gebruikte hoeveelheden van elke kleur, zodat ik dan zelf al genoeg garen kan aanschaffen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excuseer, heb zojuist de info achter de link gevonden...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Double Trouble klaar was een geweldig project!!

    Groet,

    Ma Admiraal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar kan ik vinden hoeveel bollen van een bepaalde kleur ik nodig heb en welke naald...wil hem ook graag in andere kleuren haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda, Vol bewondering zit ik weer te kijken naar dit prachtige werk. Ik ben nog met de mix and match bezig door omstandigheden, en heb alleen maar babydekens moeten haken hihi, maar prachtig is hij weer zeg, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!