Crochet Along 2015

vrijdag 29 juli 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 30


Ook in ons stukje Nederland is de vakantie eindelijk begonnen.
Kids vrij, mooi weer (behalve deze ochtend dan, hier regent het terwijl ik dit blogbericht schrijf).
We gaan nog een paar weken door en dan nemen ook wij even een paar weken pauze.
Even bijtanken, laatste puntjes op de i zetten voor de Double Trouble CAL voor 2017 
en dan is daarvoor ook het grootste deel van het werk gedaan.
Dat betekent dat we, eindelijk, weer eens iets anders kunnen haken......
 en daarmee val ik in een soort-van-gat... 
Na maanden aan 1 en hetzelfde project te hebben gewerkt is het gewoon raar 
dat er eens even niets "moet"..... en tsja, wat ga je dan haken?
1001 projecten gepind via Pinterest, de helft zoveel patronen opgeslagen
 en dan nog niet weten wat te haken ;) . Vast herkenbaar voor velen?

Back to business!

Deze week maken we het randje af waarmee we bezig zijn en 
haken we een deel van het volgende subpatroon..... 




HIER vind je de beschrijving van week 30
HERE you'll find week 30


2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, kan het zijn dat er een foutje staat in deze beschrijving? Bij toer 175 staat iets over een lossenboog van toer 172. Ik denk dat dat toer 171 moet zijn, klopt dat? Ik check het even bij je, voordat ik er aan begin....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan nu niet checken maar je hebt dit al eerder gehaakt...het moet precies op dezelfde manier

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!