Crochet Along 2015

vrijdag 29 januari 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 4



Deze week nog een stukje vasten met lange vasten en dan zijn we daar vanaf.....
voor wie niet van vasten haken houdt (zoals ik ;) ).
Het patroon is nog niet helemaal klaar dus geven we ook nog geen cm. 
Daarvoor moet je tot volgende week wachten.


This week another week with single crochets en then that"s done......
I really don't like single crochets....do you??

The pattern isn't ready yet, so no inches yet....
You'll have to wait another week ;) 


HIER vind je de beschrijving van week 4

HERE you'll find the pattern of week 4.

Kom je morgen naar de Meet&Greet bij Stoffen en Stiksels in Hoogerheide?
Bewaar deze toeren dan om ze daar te haken ;)
Zien we je daar??







9 opmerkingen:

  1. Deze week een stukje herhaling. Daarmee zijn we al fijn bekend. Dus de toeren van deze week kunnen zonder veel problemen gehaakt worden. Dank je voor dit nieuwe patroon. Het is bijna niet te geloven dat we al weer in de vierde week zijn aangeland.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank weer. Weer heel iets anders dat de patronen uit meerdere toeren bestaan. Super leuk. Zouden jullie het erg vinden om, als er een nieuw patroon begint, aan te geven uit hoeveel toeren het patroon bestaat? Ik haak veel met resten en dan kan ik van te voren bekijken of ik genoeg materiaal heb. Als dat bij het vele werk dat je er al aan hebt teveel is kan ik ook gewoon een paar weken wachten tot het patroon klaar is. Een hartelijke groet van Tineke uit Oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer leuk uit (als je geen hekel hebt aan vasten natuurlijk:)
    Die haaientanden na elkaar geven een leuk effect.
    Bedankt alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het effect van deze toeren is erg leuk. Dus niet erg dat we nog een x op herhaling gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze herhaling van de lange vasten maakt het patroon veel mooier. Ik ben tot nu toe heel blij met de deken.
    Bedankt weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb eerst getwijfeld om weer een deken te haken. Maar het gaat als een speer! Super, zoń patroon per week werkt heel goed voor mij. Het groeit onder je handen.
    Bedankt voor het haak en maak plezier wat je voor velen verschaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, is het echt de bedoeling dat toer 24 aan de verkeerde kant wordt gehaakt? Ik vind het minder mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je t niet mooi vindt pas je het aan ;)

      Verwijderen
    2. Oke, dat maakt dus niet uit? Dacht dat het misschien een foutje was. Maar dankjewel, ik haak weer vrolijk verder :))

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!