Crochet Along 2015

vrijdag 5 augustus 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 31


Deze week gaan we verder met het subpatroon 
en maken we een klein beginnetje met het volgende patroondeel.

This week we're going to finish the sub pattern and
we're making a small start with the next pattern.

Omdat het vakantie is, is het niet zo'n moeilijke week,
maar dit is een opmaat voor een erg intensief patroon voor de week daarna.
Maar daar heb je dan ook weer alle tijd voor,
want na het plaatsen van week 32 gaan wij ook even genieten van de zomervakantie!

Because we're having summerbreak, it is an easy weekpattern.
But beware, it is de start of a very intensive pattern for the week after.
Luckely, you have a lot of time finished that,
because after releasing week 32 we're going to enjoy our summerbreak!

Maar voordat we zover zijn eerst nog week 31!
But before that...... first we have to crochet week 31!

HIER vind je de beschrijving van week 31
HERE you'll find week 31

Enjoy!!


6 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg niemand die reageert . En dat terwijl jullie je vakantie zo dubbel en dwars verdient hebben na 31 weken mix&match. Heerlijk zo'n makkelijk weekje.
    Bedankt maar weer en alvast fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik wens jullie een hele goede vakantie toe en hartelijk dank voor alle haakweken die we van jullie hebben gehad groetjes Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik wens jullie een hele goede vakantie toe en hartelijk dank voor alle haakweken die we van jullie hebben gehad groetjes Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop erg achter met blogs lezen, maar ik wil jullie alsnog weer bedanken voor dit mooie patroon van de week en ik ben al weer nieuwsgierig naar het volgende!
    Dus jullie hebben de vakantie nog in het verschiet; heerlijk hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel fijne vakantie toegewenst. Ik ben expres enkele weken achter met jullie patroon, en ben nu buitenkussens aan het haken met diverse weekpatroontjes. Die worden ook schitterend. En als morgen de laatste voor de vakantie komt, kan ik weer een toer of 30 haken aan mijn deken. Fantastisch wordt deze. Bedankt voor de mooie en duidelijke uitleg!! tot over enkele weken. veel zon gewenst! RitaMeijer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I just wanted to let you know that Norton said your site has a virus and is a known dangerous web site. I'm not sure what's up with that as I have never had a problem, but thought I'd let you know for Your Information.
    I love your work. Thank you for being so generous and sharing.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!