Crochet Along 2015

vrijdag 20 februari 2015

Crochet Along 2015 - week 8


We hebben een nieuw werkwoord uitgevonden geloof ik ;)
Wokkelen....
Ik ben aan t wokkelen,.....
ik heb gewokkeld....
allerlei variaties van het werkwoord wokkelen kwamen voorbij op de facebook-groep.
We hebben er stiekem wel eens om gelachen

Week 8 alweer deze week.
De toeren worden al een stukje langer nietwaar?
Deze week 4 toeren, maar niet al te moeilijk.
Mag ook wel weer eens toch?

HIER vind je de beschrijving van week 8!

Veel succes en plezier ermee! 

7 opmerkingen:

  1. bedankt alweer voor deel 8 van het patroon. Ik ben ook uitgewokkeld, vond het een leuke steek en niet eens zo moeilijk. De toeren worden idd al wat langer en dat zal er niet op verbeteren natuurlijk. Ik kijk elke week uit naar het volgende deel, benieuwd wat we dan te doen gaan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben voor het eerst bij met mijn deken dus ik keek echt uit naar deze post, fijn begin van mijn weekend :) Bedankt voor al jullie werk. We hebben er veel plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pagina 3 laad bij mij niet, net nu ik aan de laatste toer bezig ben ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog, ben aan de slag gegaan . Inmiddels bij week 8. Ben altijd bezig achter de naaimachine , nu aan het haken . Had weinig ervaring met haken , maar zo is het tot nog toe heel duidelijk .gaat het soms fout , hups de rij eruit . Van proberen ga je het leren .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangekomen op week 8, week 7 was goed te doen, leuke steek. Grappig dat je zo kan spelen met de haaksteken. Leuk project. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!