Crochet Along 2015

vrijdag 26 februari 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 8



Wat was het leuk hè, week 7. De mooiste variaties kwamen voorbij op de groep ;)
Is het bij jullie ook zo'n mooi uitlopend rokje geworden?

Alhoewel we gewaarschuwd hadden dat week 7 op het eind  "horrible"
zou zijn waren er toch een heleboel mensen wantrouwend. 
Deden ze het wel goed, het liep zo uit?
Jammer dat men zich dan niet durft over te geven 
aan "het niet weten wat er gaat komen" en maar even niet verder gaat 
of helemaal iets anders gaat haken.....

What fun, wasn't it? Week 7? 
We did see the most brightful variations passing by in the fb-group ;)
Did it turn out as a skirt??

Although we warned you it is going to look "horrible" at the end of week 7, 
a lot of people were hesitated to start because "I don't know how it's going to end"......
They decided not to go on for this week until next week 
or even crocheted something different.

Dus....deze week het vervolg en ja... het komt weer helemaal goed hoor.
Na deze week heb je weer een mooi strak dekentje-in-wording.

So... this week the next part and yes... it's going to be okay.
After this weeks pattern you afghan-to-be is going flat and straight again.

HIER vind je de beschrijving van week 8

HERE you'll find pattern week 8

Have fun!

EDIT: Helaas zijn in de beschrijving enkele ieniemienie-foutjes geslopen. Bijna niemand heeft het gemerkt maar voor de goede orde hebben wij toch een nieuwe versie geupload!



11 opmerkingen:

  1. Sinds gisteren ben ik ook overstag gegaan met het haken van deze prachtige deken. Ik zag hem bij een vriendin en toen was ik helemaal verkocht ...
    Geweldige beschrijvingen ook! Super dat je dit doet en kosteloos ter beschikking stelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe de boogjes in mijn deken mooi samenkomen. Bij jullie dekens ziet het er zo mooi gelijkmatig uit. Bedankt voor weer een nieuw patroon.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat ziet er heel leuk uit straks zelf er mee verder.
    Bedankt weer hoor Jolanda.
    Groetjes Mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat dom van me, ik dacht dat ik keurig aan de goede kant begonnen was, maar niet dus. Nu heb ik een toer minder gehaakt zodat ik toch goed uitkom. Ik brei toch veel grover dus het is helemaal niet erg een toertje minder.
    Leuk deze steek, ik heb voor het eerst op You Tube moeten kijken hoe het moest.
    Bedankt weer voor al het werk dat je er aan hebt besteed.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof geworden. Ik had de steek al dikwijls zien verschijnen via Pinterest en nu heb ik ze eingelijk zelf eens gemaakt dankzij jullie. Begint al echt mooi te worden..

    Dikke merci voor jullie inzet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik begin met lusje van toer 39 te draaien wat doe ik dan met het lusje van toer 38 ?
    Of ben ik in de war ?
    Super leuke steek !
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel scherp opgemerkt.. je bent de eerste... je begint dus met het lusje van toer 38 ;) sorry ;)

      Verwijderen
  7. Wat geniet ik toch van deze cal. Heb al zoveel bijgeleerd de afgelopen weken! Nog even een vraagje: hoeveel toeren is de complete cal eigenlijk? *dol op cijfertjes*
    alvast bedankt voor je reactie. Groeten, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo alles zit weer netjes aan elkaar. Bedankt maar weer en haak ze allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het word mooier als je toer 45 aan de goede kant haakt. Anders zitten de minder mooie lusjes aan de voorkant. Of ligt dat aan mij?
    Verder vind ik het echt leuk worden. Is bij mij niet helemaal glad geworden, waaierd nog een beetje.maar is voor het eerst dat ik meedoe dus ben zeer tevreden over het resultaat.

    Succes allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn dochter was e r mee bezig ik zag het en zei dat wil ik ook haakte al heel veel maar hier leer ik toch weer van
    vind het leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!