Crochet Along 2015

vrijdag 13 oktober 2017

Cosy Woondeken Crochet ALong deel 3 / Cosy Afghans Crochet Along part 3


Man, o man....dat was toch nog niet zo eenvoudig voor velen, deel 2, de diagonalen.....
Terwijl Naomi en ik het idee hadden dat men het verloop van de diagonaal makkelijk konden volgen en dus konden zien hoe men verder moest na toer 9. Hebben wij ons daar even op verkeken ;(

Kan gebeuren.... gelukkig is het uiteindelijk bij velen toch gelukt.

Deze week, ik durf het bijna niet te zeggen, toch wel een makkelijker patroon ;) 

HIER kun je deel 3 downloaden

HERE you can download part 3

ENJOY!



8 opmerkingen:

  1. Deel 2 is echt goed lezen... Na toer 9 begin je weer met toer 4...
    Dank je wel weer voor het patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tijd, creativiteit en liefde hebben jullie weer in dit prachtige project gestoken.
    Even een vraagje: zou je deze patronen ook in een brede deken kunnen haken? Ik heb moeite om de vierkantjes gelijk te krijgen. Bij voorbaat hartelijk dank. Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook mijn vierkantjes zijn wat kleiner geworden dan in week 1. Ook al heb ik 1 naald dikker gebruikt voor de weken daarna. Ik doe daar een extra rand vasten langs haken.

      Verwijderen
  3. Lezen blijft soms een dingetje en jullie hadden daar nog zo op gewezen. Het vierkant van deze week ziet er weer mooi uit. Bedankt voor het patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond het een erg leuk patroontje en toch niet echt moeilijk op naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,leuk patroon hoor!En ook de vorige vond ik goed te doen. Gewoon steeds opschuiven.... Weer hartelijk bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat het zo lang duurt, was leuk geweest om iedere week een ander patroon te hebben.
    Maar ja, ik haak ook al heel lang.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat voor steken zijn dit en is van dit patroon ook een beschrijving?
    Kan nl die link niet openen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!