Crochet Along 2015

vrijdag 27 mei 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 21



We haken weer een subpatroon....
Het eerste subpatroon na het middenstuk. 
En ja, dat is hetzelfde als het subpatroon voor het midden ;)  
(voor de mensen die het granny-subpatroon haken is natuurlijk ieder subpatroon hetzelfde).
En zeg nou zelf, het word al een aardig dekentje hè?

Voor mensen die in de stress schieten... 
Nee, we gaan niet de 2e helft tegengesteld aan de 1e helft haken. 
Vanwege de symmetrie, waar we aan vast blijven houden, 
lijkt het alsof we de laatste weken alleen maar herhalen..... 
Hieraan komt volgende week een eind ;)

We're going to crochet a sub pattern this week. 
The first one after the centerpiece. 
And yes, it is the same as the one before the centerpiece....
You could say it is one large centerpiece 
(People crocheting the granny-stripes sub patterns 
are always crocheting the same sub pattern, of course).
And be honest.... it is turning into a beautiful afghan isn't it?

Before people are stressing out (although I believe only Dutchies do so).... 
No, we're not going to crochet the 2nd half the same as the 1st half..... 
It just looks that way because last couple of weeks we're only repeating, it seems. 
Next week that will be different ;) 

Laten we snel verder haken!
Let's go, and crochet!

HIER vind je de beschrijving van week 21!
HERE you'll find week 21

HAVE FUN!


Wat betreft de zomerstop:
Op 19/8, 26/8 en 2/9 komt er geen patroon, dan houden we vakantie. 
Op 9 sept wordt er weer een nieuwe week geplaatst.

Summerbreak:
8/19, 8/26 and 9/2 there will be no pattern because we're taking a break ;) 
We'll going to continue on 9/9.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda, ik haak het patroon van naomi, maar mijn deken in 10,5 cm korter. Hoe kan ik dat het beste oplossen? Hij wordt echt prachtig. Ik heb geen face book dus lees alleen berichten die hier geplaatst worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda, ik haak het patroon van naomi, maar mijn deken in 10,5 cm korter. Hoe kan ik dat het beste oplossen? Hij wordt echt prachtig. Ik heb geen face book dus lees alleen berichten die hier geplaatst worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. al in het begin van de deken hebben we aangegeven hoe en waar je het beste kunt verlengen..... je vindt de info in het bericht "Verlengen van de deken"..... hier in de rechterzijbalk vind je de link naar het bericht. Succes!

      Verwijderen
  3. Goed idee dat jullie even vakantie nemen tijdens dit CAL-jaar. Voor haaksters met een beetje achterstand mooi om dan weer bij te haken.
    Dank je voor weer een nieuw patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo jolanda ik haak al twee jaar met je mee dus word tijd wat van me te laten horen ..thanx voor de mooie patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerdine Schrier1 juli 2016 om 20:16

    Beetje late reactie misschien maar toer 121 klopt toch wel niet? Als je de symmetrie wilt behouden is dit ten opzichte van de andere kant een extra toer of heb ik het mis?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad Gerdine, dat vraag ik me ook af. Ik ben nu met week 21 bezig en ik snap toer 121 ook niet. Of eigenlijk toer 122. Waarom dat een -extra- toer vasten moet worden? Jolanda, klopt het wel? Of zie ik iets niet wat jij wel ziet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt hoor. er zijn 2 toeren vasten na elkaar.... vind je dat niet mooi, dan haak je er maar één. Let er dan wel op dat je weer aan de goede kant verder haakt.

      Verwijderen
    2. Dank je wel Jolanda. Dan laat ik die toer gewoon zitten en begin aan de goede kant met toer 123.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!