Crochet Along 2015

vrijdag 31 maart 2017

Double Trouble Crochet ALong - week 13



Week 13 -- ongeluksgetal?

We gaan het zien. 
Ik vond deze week wel een dingetje hoor... 
Heel veel lussen ophalen in veel verschillende steken.
't Past maar net op je naald (als je een naald met een handvat hebt, zoals ik).
Je kunt voor het ophalen van de lussen (en het sluiten van de waaier) 
ook je tunische naald gebruiken, als je dat makkelijker vindt.
Maar....het resultaat mag er zijn.
Ik zag deze steek/week al vele malen voorbij komen op Pinterest.
Dat betekent volgens mij dat veel mensen het een mooie steek vinden.
Of ze het ook allemaal haken is natuurlijk een tweede.
Maar vooruit, wij gaan er mee aan de gang!
Veel plezier ermee!

HIER vind je de beschrijving van week 13




Week 13 -- Unlucky number?
We shall see.
I thought this week was a bit of a thingy.
Pulling up lots of loops in lots of stitches.
It just fits on your hook (if you use a hook with a handle, like I do).
You can use your tunisian hook, if that makes it easier, 
just for pulling up the loops and close the fan.
But....the result will be beautiful.
Lots of people pinned this stitch on Pinterest.
So that means a lot of them like this stitch, I think.
Did they crochet it? We don't know that.
We are going to do it anyway!
Have fun with it!

HERE you can download week 13


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige steek. Kijken of me dat lukt.
    Dank je wel maar weer. Goed weekend, vanuit een warm en zonnig Zuid Frankrijk.
    Groet, Alva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat ziet er prachtig uit. Ik ga deze eerst even oefenen met een proeflapje om de slag te pakken te krijgen. Hopelijk voorkom ik daarmee dat het gaat trekken.
    Bedankt voor dit nieuwe patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zeer interessant uit, erg mooi!!
    Eerst nog mijn achterstand wegwerken voor ik hieraan begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pfff...ik heb het klaar;)
    Wel lastig om in 1 x de draad door alle lussen te halen, maar de aanhouder wint...mooi resultaat. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!