Crochet Along 2015

vrijdag 27 juni 2014

Crochet Along week 26


Week 26 alweer!

Een paar makkelijke toeren, deze week.
Dit zijn de toeren die het minst leuk zijn maar die noodzakelijk zijn voor 
rust in de deken.

Het lijkt weinig, en dat is het natuurlijk ook,
maar we houden nog steeds vast aan
2-4 toeren per week.

Begin januari hadden we de weekindeling al gemaakt
en op deze manier komen we uit in november.
Mocht je, om welke reden dan ook,
achterlopen, dan is er toch nog wat 
reservetijd om de deken voor het eind van het jaar
af te krijgen. En dat was uiteindelijk de bedoeling ook.

Duss... lekker op t gemakje haken, deze week.
Dan heb je ruimschoots tijd voor andere projectjes,
andere hobby's, evt. de wedstrijden van  het WK-voetbal
en.....
achteraan-hakers krijgen weer even de gelegenheid een
inhaalslag te maken.

Ikzelf dus ook.... ik ben vorige week vrijdag begonnen
aan een nieuwe deken, deze keer in opdracht,
voor een héél speciale gelegenheid.

Erg leuk om te doen en inmiddels ben ik bij week 15.

HIER vind je de beschrijving van week 26.




Tipje van de sluier:


de kleuren vertekenen een beetje maar t zijn lila-tinten en lichte bruin-tinten met wit erbij.

11 opmerkingen:

  1. Net regende het even pijpenstelen. Dat brengt me op het idee om vandaag aan mijn deken te werken. Dan hoef ik de komende dagen niet in de zon te zitten met mijn deken op schoot. Dank je voor het nieuwe patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben vorige week begonnen en n bij week 15. Langzaam kom ik wel bij. Een fantastisch project, ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hannie v.d. Waarde2 juli 2014 om 00:00

    Inmiddels 2 spreien gehaakt voor mijn kleindochters van 17 en 15 jaar. Voor de hoofdkleur kozen beiden roze en voor het overige heel veel verschillende kleuren. Op die manier heb ik heel wat restjes wol op kunnen haken.
    De meiden zijn er erg blij mee. Toen het patroon door jullie op de helft was heb ik de andere helft zelf ingedeeld en er een mooie rand omheen gehaakt, want de dames hebben (nog) niet zoveel geduld om lang te wachten op een eind resultaat.
    Ik weet niet hoe ik een foto bij dit bericht kan publiceren anders deed ik dit

    Geweldig dat jullie zoveel moeite nemen zodat anderen met heel veel plezier iets moois kunnen maken.
    Dank daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda nu wil ik op vakantie op se camping opnieuw met een sprei beginnen maar heb er geen wifi. Is er een bestandje met alle toeren tot nu toe. En dan bedoel ik 1 bestand want als ik nu terug zoek moet ik er wel 26 openen.... Kopiëren ..... Plakken. Weet ik niet wat. Das zoveel werk. K hoop dat je me kunt helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben bezig met een inhaalslag. Ik ben dinsdag begonnen.
    Geweldig om te zien hoe mijn deken groeit.
    ik begin morgen aan week 12, dus dat schiet op.
    Erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo , ik kan week 27 niet downloaden, geeft aan webpagina niet aanwezig?

    Groetjes Dinie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Link is opnieuw geupload.... hopenlijk doet ie het nu wel

      Verwijderen
  7. Ik heb hetzelfde probleem met week 27. Wat doe ik verkeerd????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan hem ook niet downloaden

      Verwijderen
    2. Link is opnieuw geupload.... hopenlijk doet ie het nu wel

      Verwijderen
  8. Ik download trouw elke week maar van haken komt nu even niks. Heb wat opdrachtjes die ik moet afmaken(uiltjes voor kampaandenken, Pooh voor kraam cadeau, zomers hesje voor mezelf) en de deken is me snel te warm op mn benen.\Klopt het dat week 27 downloaden niet gaat??

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!