Crochet Along 2015

vrijdag 12 februari 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 6



Deze week maken we het 2e subpatroon af en gaan we beginnen met een nieuw patroondeel ;)


HIER vind je de beschrijving van week 6


Edit: kleur van toer 37 staat helaas verkeerd aangegeven.... dit moet suede (donkerbruin) zijn,
Heb je m toch al met burgundy gehaakt? Geen probleem, dan wordt het net zo mooi hoor! 


This week we're finishing the 2nd subpattern and we're making a start with the next patternpart ;)

HERE you can download the pattern of week 6


Edit: color of row 37 has to be suede (darkbrown)..... it is not correct mentioned in the file ;(
Already crocheted with burgundy? No problem, it's going to be just as beautiful! 

Have fun!



Sorry voor de korte blogpost... ik heb zó m'n week niet deze week ;( 
er gebeuren dingen waar ik geen vat op heb, helaas..... maar t komt wel weer goed hoor ;)

Hopelijk volgende week meer inspiratie ;).
Maak er een mooie week van!

24 opmerkingen:

  1. Kun je misschien aangeven wanneer we in het midden zijn van een patroon?
    Dat scheelt voor mij uithalen...
    Dan weet ik wanneer ik weer in spiegelbeeld moet gaan haken.
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herlijk om weer een stukje verder te haken aan de deken. Dank je voor weer een nieuw patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk effect met die lusjes ertussen... bedankt alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt weer! Ik heb een klein probleempje: toer 27 heeft bij mij 222 steken. Ik heb al wat toeren uitgehaald, maar het blijft zo. Nu heb ik in toer 27 een vaste gemeerderd om op de 223 te komen. Gaat mij dit problemen opleveren wat betreft het patroonverloop? Ik hoop dat je antwoord kunt geven, dan kan ik weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je moet verder met 223 steken dus goed dat je er dan 1 hebt gemeerderd......

      Verwijderen
    2. Super bedankt dat je de moeite neemt om even te antwoorden. Ga ik nu verder met toer 28. (Hoewel het me wel dwars zit dat ik er niet achter ben gekomen waarom toer 27 bij mij 222 steken heeft :-(

      Verwijderen
  5. En toch kunnen we weer verder, fijn. Hoop dat volgende weken voor jou de rust weer terug keert. En een keer overslaan als het niet anders kan moet toch geen probleem zijn met een rustpauze in de zomer. Sterkte.
    Tineke uit Oostenrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie prachtige cal. Ik haak er met veel plezier aan mee. Ben druk aan het mixen en matchen want er zijn genoeg prachtige steken. Is het mogelijk om wat vaker een foto van naomi's gehaakte stuk met voorgaande weken te plaatsen want ik zie alleen het gehaakte stuk van deze week. Ik vind het dan wat lastig keuzes maken om dat ik niet weet hoe het geheel ( met voorgaande week) eruit ziet. Bedankt voor al jullie werk en moeite. Grts nelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha.....dit is wel MIJN blog hoor......ik zal aan naomi vragen of ze foto's wil plaatsen op de fb=pagina Het Haakplein

      Verwijderen
    2. Jammer. Heb geen Facebook account (wil dit ook niet) heeft naomi mogelijk ook een eigen blog waar ze haar fotoos laat zien?

      Verwijderen
    3. Het is dan wel JOUW blog maar jullie maken samen deze CAL, dus een vraag om foto's van beide versies vind ik nou niet zo vreemd hoor ....

      Verwijderen
    4. Nee, Naomi heeft geen blog (en wil dit ook niet).

      Verwijderen
    5. weet je dat ik daar nog nooit over heb nagedacht?? Ik schrijf mijn blog vanuit mijn oogpunt en dus met mijn foto's..... Voorheen was het ook nooit nodig andere foto's te plaatsen ;) En ik kan Naomi natuurlijk niet verplichten ook een blog oid te gaan beginnen. Hoogstens kan ik vragen of ze foto's wil geven die ik dan kan plaatsen.

      Verwijderen
    6. Geen probleem hoor jolanda. Ik kom er wel uit en haak met veel plezier verder.denk dar ik gewoon 2 weekjes achter ga lopen. Dan krijg ik vanzelf een beter beeld van naomi's deken. Zal wel moeilijk zijn want ik zit elke vrijdag met mn haaknaald in de aanslag en kijk uit naar jullie patroon.

      Verwijderen
  7. Ja, soms zit het niet mee in het leven en dan staat bloggen op een laag pitje. Sterkte met alles.
    Wij hoeven ons in elk geval weer even niet te vervelen.
    Leuk patroontje. Volgende week hoop ik een berichtje op mijn blog te plaatsen. (ik heb geen facebook)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn week niet. Al twee keer uitgehaald omdat ik het verkeerd deed. Dat krijg je als je haakt en tv kijkt tegelijk. Dan tel je niet goed.Maar we beginnen gewoon weer opnieuw met de toeren.
    Ook ik zit elke vrijdag met mijn haaknaald in de aanslag benieuwd naar wat het patroon word.
    Het blijft leuk. Bedankt voor de goede uitleg!!!
    Als beginnende haakster vind ik het fijn dat jullie het patroon uitschrijven. Ik ben namelijk niet goed in patroon lezen. En met de foto's erbij is het heel goed te doen.
    Succes iedereen deze week.
    Groetjes yvanka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!
    Wat ontzettend leuk! Ik ben bezig met de CAL van 2014 via jouw site. Mooi patroon! Ik heb 197 lossen aangehouden. Het lijkt alleen een klein lapje te worden van zo'n 50 cm breed. Klopt dit wel? Ik wil graag 1.27 aanhouden en dacht dat 197 lossen voldoende moest zijn.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is er een filmpje hoe je die lussen maakt in week 6? Je moet een halve vaste maken, dan 3 lossen...en dan?? Ik kom er net niet helemaal uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag verder willen, maar klopt het dat ik niet kan downloaden?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan niet wachten tot het weer vrijdag is. Ik heb zoveel plezier in het haken van deze mooie deken. Dankjewel voor dit mooire patroon..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi ik ben bij toer 34 moet ik nu aan de andere kant beginnen? Ik vind het erg leuk en maak de dekken in het wit.
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!