Crochet Along 2015

vrijdag 26 juni 2015

Crochet Along 2015 - week 26


Zitten we er allemaal klaar voor?
Deze week een intensieve(re) steek dan voorgaande weken!
Ik kan je nu al verklappen dat ik deze steek niet in 1x heb kunnen haken... 
k kreeg er een beetje last van in mijn polsen.
Dus... let een beetje op jezelf. Doe er een dagje langer over ;)

Tip: Misschien is het handig de hoeksteek te markeren met een steekmarkeerder oid.
Makkelijk voor de 2e toer van deze week, want voor je het weet ben je de hoek voorbij.

O ja... ik heb deze steek gehaakt met de Miracle Jeans, 
maar was daar achteraf
toch niet zo blij mee.
Ik vond dat het wat uitrekte..... dus haak je de deken zoals die van mij?
Kijk even na een paar piramides wat je ervan vind en vervang
eventueel de Miracle voor een andere kleur.

Veel succes en plezier weer!

HIER vind je de beschrijving van week 26!



3 opmerkingen:

  1. Ziet er weer mooi uit. Bedankt. Hoeveel weken duurt de cal totaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zoals we nu ingedeeld hebben duurt het 36 weken

      Verwijderen
    2. zoals we nu ingedeeld hebben duurt het 36 weken

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!