Crochet Along 2015

vrijdag 16 januari 2015

Crochet Along 2015 - week 3


Leuk om te doen hè, die kruisjes van vorige week.
Ik zag ze ook al langs komen in andere haakwerkjes......
als rand rond een deken bijvoorbeeld
en ook toegevoegd als toer in de Crochet Along van 2014,
voor wie die nu nog haakt, misschien een leuk idee.....

Op zo'n manier doe je dus weer nieuwe ideeën op voor je haakwerk!

Deze week weer een nieuwe steek... een variatie op de puffsteek.
Goed lezen weer en dan aan de slag.

Veel plezier en succes!

HIER vind je de beschrijving van week 3.






10 opmerkingen:

  1. dankjewel voor deel 3, ik ben er net mee klaar :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe voor de eerste keer mee, en vind het helemaal geweldig. Dank jullie beide voor dit project

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuke steek!
    De puffsteek heb ik verwerkt in mijn zelf ontworpen deken, waar ik overigens nog steeds aan werk. Maar deze variant is nog leuker. Bedank!!!
    Hartelijke groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk project en de kruissteek was even puzzelen en een paar keer opnieuw. Maar uiteindelijk gelukt en gelukkig kunnen we weer verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk elke week een steek, maar kunnen jullie nu de deken nog klein is niet een paar randjes meer opgeven,
    Dit heb je zo klaar en het is leuker om door te gaan, moet je weer een week wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een week voor de kerstdagen begonnen met de deken van 2014.. Ik heb vroeger heel veel gordijntjes gehaakt maar nog nooit een deken, maar ik ben helemaal enthousiast! Deze nieuwe deken sla ik alvast op, want er komt zeker weten een volgende deken. De kruissteek van vorige week wordt de volgende rand, want die past er mooi tussen! Iedereen veel succes met haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer genoeg is mijn "haakhuiswerk" al weer af. De puff-steek deze week ... nou, ik heb niet gepuft hoor. Het viel reuze mee ;-).
    Dank je wel weer en tot volgende week!

    http://by-ik.blogspot.nl/2015/01/cal-2015-week-2-en-3.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga het proberen
    wat een leuk idee, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben net begonnen aan week 1, 2 en 3. Ben helemaal verliefd! Dank jullie wel voor dit geweldige patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!