Crochet Along 2015

vrijdag 5 september 2014

Crochet Along week 36


De bergsteek is weer aan de beurt.
Voor sommigen net zo´n crime als het Catherine´s Wheel.

Ik vind ´m wel leuk om te maken, maar
´t is wel een kwestie van goed kijken waar welke steek gehaakt moet worden.
3 meerderen / 3 minderen.

Vele haaksters raken in de war als er staat
 `herhaal de vorige toer maar haak ipv stokjes nu vasten`.
Lees de beschrijving hardop en doe stukje voor stukje.
Lees een stukje en haak dat dan.
Lees niet in één keer de hele toer en dan haken.
Doe het stukje voor stukje, dan lukt het vast,

Enfin... ik wens jullie veel haakplezier deze week,
geniet nog even van het mooie weer!
Ik ga mn tas inpakken voor de Meet&Greet morgen 
bij Het Creatief Punt in Heikant.

HIER vind je de beschrijving van week 36.


Tipje: haak eerst een toer vasten in de kleur waarin je de 1e toer van de bergsteek wil haken
... dan zie je de minderingen niet zo goed.
(ook een toer na de bergsteek haken om weer aan de goede kant uit te komen voor volgende week ;) )
of: minder door alleen de voorste lusjes van de steken op te nemen,

2 opmerkingen:

  1. Dank je voor het nieuwe patroontje. Zelf zit ik even in een CAL-dip, maar dat komt in het najaar wel weer goed.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank voor alle geweldige patronen van deze cal-deken.
    Ik ben begonnen met de deken in week 27 en moet inmiddels wachten op week 37!!!
    Erg verslavend, denk dat ik maar aan een tweede ga beginnen......
    Vooral de wheels, stars en bergsteek zijn favoriet.
    Het is leuk om te merken dat je er steeds meer handigheid in krijgt!!
    Super bedankt en ga zo door.
    Groetjes uit Veenendaal,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!