Crochet Along 2015

vrijdag 24 juni 2016

Mix 'n Match Crochet ALong 2016 - week 25


Week 25 alweer.
Wat gaat de tijd toch snel, zeker als je het druk hebt ;)

Vandaag maken we het patroon af en beginnen we, voor de symmetrie, 
met het volgende sub patroon.
Het wordt al een echte deken, nietwaar. 
Ik zie exemplaren voorbijkomen wat al gewoon over een bed past. 
Zo zie je maar dat het verschil in materiaal dus wel degelijk 
heel veel uitmaakt voor het uiteindelijke resultaat. 
Sommigen mensen stoppen dus nu, of binnenkort, al met dit project ;( 

Week 25.... Time flies, especially when you're having busy times......
Today we're finishing the pattern and we're making a start 
with the next sub pattern, keeping symmetry in mind ;)
It's is turning into a real blanket, isn't it?
Some people, who uses thicker yarn than we did, 
are having a blanket which fits over their bed already. 
That shows the use of material definately matters.....

Let's go!

HIER vind je de beschrijving van week 25
HERE you'll find week 25

Enjoy!



13 opmerkingen:

  1. geweldig wat een mooie deken, ik heb de deken met een dikkere haaknaald gemaakt en heb nu al een complete deken! en dat na 24 weken! Ik ga de rest van de patronen in een tweede deken maken zodat ik lekker mee kan blijven haken! kijk al uit na de deken voor volgend jaar! Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zou graag de ned. vertaling willen van week 25 krijg alleen de engelse ver beleef ik veel plezier met het haken van de deken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beschrijving staat in Engels als je het in Nederlands wil leEn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tini Groenendijk25 juni 2016 om 12:55

    Ik ga nu pas aan de CAL 2016 beginnen! Zojuist het breigaren besteld, dat wordt hopelijk over een paar dagen thuisbezorgd, dan kan ik gaan beginnen. Ik heb niet kunnen vinden of en hoe ik mij moet aanmelden? De patronen heb ik wel gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hoeft je nergens aan te melden en kunt gewoon via dit blog de patronen downloaden en haken. Wil je meer feedback én zien hoe anderen het haken, c.q. antwoord op evt. vragen dan zou je je kunnen aanmelden bij de facebook-groep Mix 'n Match Crochet ALong 2016

      Verwijderen
  5. Hallo, ik heb problemen met het downloaden van week 24. Hoe kan ik dat oplossen? Andere weken lukt gewoon wel. Graag je oplossing, margriet Addie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, ik heb problemen met het downloaden van week 24. Hoe kan ik dat oplossen? Andere weken lukt gewoon wel. Graag je oplossing, margriet Addie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een eindje naar beneden scrollen voor het bericht van week 24? En daar de link aan klikken "HIER vind je de beschrijving van week 24" ?

      Verwijderen
  7. Ik heb gisteren achter wol geweest en nu ga ik opstarten met het haken van jullie cal deken 2016.
    Ziet er best spannend uit.
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heehoi! Ben heerlijk aan het haken aan jullie prachtige deken. Klopt het dat in toer 132 een losse na de puffsteek wordt gemaakt maar ik zie die losse in toer 146 niet staan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hij staat er wel hoor....de herhaling begint ermee. In toer 132 is het anders beschreven maar komt op hetzelfde neer.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!