Crochet Along 2015

vrijdag 20 januari 2017

Double Trouble Crochet ALong 2017 - week 3



En daar is dan week 3 - er is door velen naar uitgekeken, 
vol verwachting, maar soms ook een beetje bezorgd -- 
de eerste keer tunisch haken ;) 

Ik vind het spannend. Hebben we het wel duidelijk beschreven,
 is het filmpje duidelijk, hoe zal men het vinden?
Eerlijk gezegd had ik er eerst mijn bedenkingen over maar al gauw zal ik er het leuke van in..... traditioneel haken combineren met tunisch haken.
Ik geloof niet dat ik dat al eerder ergens heb gezien.

Nou..laten we er maar niet te veel tijd meer aan verspillen!
Aan de haak!!

HIER vind je de beschrijving van week 3!

Veel plezier!



And there it is, week 3! 
Many of you are waiting for this moment, 
with excitement and sometimes with some worries -- tunisian crochet!
I'm feeling a bit worried, is the pattern written the way it should be, is the video ok?

To be honest... I had my doubts but soon that went overboard...
traditional crochet combined with tunisian crochet.
I don't think I have ever seen that.

Let's not waste any more time.
Let's crochet!

HERE you'll find the pattern for week 3!

Enjoy!!

5 opmerkingen:

  1. Leuk idee om tunisch haken in deze deken te gebruiken. Ik moet nog even op pad voor de tunische haaknaald, want natuurlijk was de juiste maat in mijn vaste wolwinkel uitverkocht. Zou dat iets te maken hebben met jullie CAL?
    Tunisch haakwerk krult om. Ik kan me nu al voorstellen welke vragen jullie gaan krijgen.
    Bedankt voor weer een patroon.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk on doen! Ik vind het meevallen hoor. maar ik heb al wel meer tunisch gehaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was jaren geleden dat ik tunisch gehaakt heb wat mooi zo'n stukje er tussen bedankt weer het is weer heerlijk om mee te doen met de cal groetjes mieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik voel mij extreem simpel, maar hoe doe je dit op een lang deken? Want een haaknaald is maar 15 cm lang ofzo, als je nu een deken wil van 1 meter breed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor tuniscch haken gebruik je een speciale lange haaknaald (of een haaknaald met een koord eraan). In het Allerhande-bestand staat dit beschreven.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!